Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prasanjit Sahoo

Others

2  

Prasanjit Sahoo

Others

ଜୀବନ

ଜୀବନ

1 min
6.9K


ଜୀବନ

ଜୀବନ ମରୁରେ ଜିଇଁଛି ଜିଇଁବି

ତୃଷ୍ଣାର କଷ୍ଟକୁ ତଥାପି ସହିବି,

ମରିଚିକା ପରି ତୁମେ ଉଭାହେଲେ

ମରିଯିବି ମୁଁ ମରିଯିବି ।

*****


Rate this content
Log in

More oriya poem from Prasanjit Sahoo