Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajesh Kumar Jain

Comedy

2  

Rajesh Kumar Jain

Comedy

ପ୍ରେମର ଥିଓରୀ

ପ୍ରେମର ଥିଓରୀ

1 min
6.7K


ପ୍ରେମର ଥିଓରୀ

 

ରାଜେଶ କୁମାର ଜୈନ୍ (ଶାନ୍ତିରାଜେଶ)

 

ନାରୀ ଭାରି ହୋସିଆରି

ହସରେ ପ୍ରେମର ଡୋରି

ମନ ହୋଇଗଲେ ଭାରୀ

ନିମିଷକେ କହିଦିଏ ‘ସରି’ ।

 

ବିଚରା ନର

ପ୍ରେମରେ ହୋଇଯାଏ ପର

ନଥାଏ ଆଉ ଘର ଦୁଆର

ଧରେ ତାକୁ ଛାନିଆ ଜ୍ୱର

କାଢ଼ିଲା ଯଦି ବେଶୀ ପର

ଖାଏ ପେଟେଣ୍ଡ ମେଡିସିନ୍ ଏଫ୍.ଆଇ.ଆର୍. ।

 

ନାରୀ ବଡ଼ ମାୟାଚାରୀ

ଚଞ୍ଚଳ ମନର ବଡ଼ ବେମାରି

ଖୋଜୁଥାଏ ନୂଆ ନୂଆ ଯାତିରୀ

ଆଉ ନାହିଁ କାହାକୁ ଖାତିରି ।

ନର ବି କମ୍ ନୁହେଁ ଭଅଁର

ଜାଣିଥାଏ ଚାଲୁ ପାଣିର ଧାର

ଚାରିଆଡ଼େ ଥାଏ ନଜର

ଖୋଜି ବୁଲେ ନୂଆ ଶିକାର ।

 

କେହି କାହାକୁ ନୁହନ୍ତି ଊଣା

କିଏ ଛୁଞ୍ଚି, କିଏ ଚାଲୁଣିର କଣା

ଉଭୟଙ୍କୁ ୟୁଜ୍ ଆଣ୍ଡ୍ ଥ୍ରୋ ର ରୁଲ୍ ଜଣା

ହୁଅନ୍ତିନି କେହି ବାଟବଣା ।

 

ପ୍ରତୀକ୍ଷା ହୋଇଗଲାଣି ଭାରି

ବୁଲୁଛି ଏବେ ପ୍ରେମଥାଳ ଧରି

ସଭିଏଁ ପକାନ୍ତି ତା’ରି ନାମେ ହୁରି

ଶୁଭୁନାହିଁ ତା ସ୍ୱର, ନର ହେଉ ବା ନାରୀ ।

 

ଦେଖିକରି କଳିଯୁଗ ଥିଓରୀ

ପ୍ରେମ ଏବେ ଗଲାଣି ଡରି

କାହା ସାଙ୍ଗେ ବାନ୍ଧିବନି ଡୋରି

ଏ ଯୁଗର ଓପନ୍ ଷ୍ଟୋରୀ ।

 

ଅପର୍ଣ୍ଣା ନଗର, ଚାଉଳିଆଗଞ୍ଜ, କଟକ-୭୫୩୦୦୪

ଫୋନ୍ : ୯୪୩୭୦୨୦୬୧୮

*****


Rate this content
Log in