Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dr Jharana Satapathy

Others

2  

Dr Jharana Satapathy

Others

ମାଆ ପରି ହେବ କିଏ

ମାଆ ପରି ହେବ କିଏ

1 min
381


ମାଆ ପରି ହେବ କିଏ                              

ମାଆ ନୁହେଁ ସାକ୍ଷାତ ଦେବୀଟିଏ                         

ଅଳି ଅର୍ଦଳି ସବୁ ସହେ                             

ବୁଦ୍ଧିରେ ନାହିଁ ତାପରି କିଏ    l                        


ସ୍ନେହ ପ୍ରେମର ତାର ଆଦର                            

ମମତା ମୋହରେ କରେ ନିଜର                            

ସିଏ ଚିହ୍ନଇ ଆମର ମନ                                 

ନ ଦିଏ ମନରେ ଦୁଃଖ କଷଣ   l                         


ସ୍ନେହ ସରାଗରେ ତା ମନଟି ଭରା                          

ସେ ଆମ ବୋଉଟି ପରା                                        

ମାଆ ଡାକରେ କେଡେ ମମତା

ଜଣାପଡେ ତାର ଆତ୍ମୀୟତା l


ମାଆର ମମତା ସ୍ନେହଭରା କଥା

ତା ଆଶିର୍ବାଦ ରହିଥାଏ ସଦା

ଅତି ସୁଆଦିଆ ତା ହାତ ରୋଷେଇ                       

କୋଳକୁ ନେଇ ସେ ଦିଏ ଖୁଆଇ     l                     


ସିଏ ଅଟେ ଆମ ପୂଜନୀୟା                              

ଧରା ଠାରୁ ମଧ୍ୟ ମହାନୀୟା                               

ଯାତନା ସବୁ ଲୁଚାଏ ଛାତିରେ                             

ଅମୃତ ଝରାଉଥାଏ ନିଜ ବକ୍ଷରେ    l


ଦୀପ ଭଳି ଆଲୋକ ଦିଏ                             

ଅମୃତର ଗଙ୍ଗା ହୃଦୟେ ଭରିଦିଏ                       

ତା କୋଳେ ଜନମି ଧନ୍ୟ ମୁଁ ଆଜି                    

ସୁଝିପାରିବିନି ତା ଋଣ ଝିଅ ମୁଁ ସାଜି     l  


ଡକ୍ଟର ଝରଣା ଶତପଥୀ

ଭୁବନେଶ୍ବର


Rate this content
Log in