Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Diptimayee Biswal

Inspirational

3  

Diptimayee Biswal

Inspirational

ଯତ୍ର ନାର୍ଯ୍ୟସ୍ତୁ ପୂଜ୍ୟନ୍ତେ

ଯତ୍ର ନାର୍ଯ୍ୟସ୍ତୁ ପୂଜ୍ୟନ୍ତେ

1 min
6.5K



ଚିତ୍କାର ନ କରି

ଠିଆ ହୁଅ ତୁନି ହେଇ ,

ଲୁହ ଢାଳ,

କ୍ୟାଣ୍ଡେଲ୍ ଜାଳ,

ନିରବ ପ୍ରାର୍ଥନା କର

ଅମର ଆତ୍ମାର ସଦ୍ଗତି ପାଇଁ ।

କାମ ଶେଷ.......।।

କ'ଣ ମିଳିବ ଏ ହୋ ହାଲ୍ଲାରୁ, ନାରାବାଜିରୁ !

ଏତେ କାଢୁଆ ତ ନିଜେ ଖୋଜ,

ଘୋଷାଡି ଆଣି ବିଚ୍ ବଜାର ଉପରେ

ଜବ କରିଦିଅ ଷଣ୍ଢାସୁରର ମର୍ଦ୍ଦପଣିଆ ।

ମୁଁ ଜାଣେ ....ପାରିବନି ।

ଦୋଷ ଦବ ଭାଗ୍ୟକୁ ,

ସେ ଅଭିଶପ୍ତ ମୂହୁର୍ତ୍ତକୁ,

ସନ୍ଦେହ କରିବ ବିଚରା ଈଶ୍ବରଟିକୁ ,

ତା'ର ବା ଦୋଷ କ'ଣ !

ଦେଖ......

ଅତ୍ର ତତ୍ର ସର୍ବତ୍ର ମୁୂଖା ମାନଙ୍କ ରାଜୁତି

କେମିତି ଚିହ୍ନିବ କିଏ ହିନ୍ଦୁ, କିଏ ମୁସ୍ଲିମ୍ !

କେମିତି ଜାଣିବ କିଏ ଜେହାଦୀ, କିଏ କାଫିର୍ !

କେମିତି ବୁଝିବ ହସ ପଛରେ ଲୁଚିଛି ସଇତାନ୍ ,

ଭୟରେ ଏବେ ଆଲ୍ଲା ମିଆଁ ବି ଉଭାନ୍ ।

ଈଶ୍ବର ଆଲ୍ଲା ଯୀଶୁ ଏକ,

ମନ୍ଦିର ମସ୍ଜିଦ୍ ଗୀର୍ଜା ଏକ ତ

ଆସିଫା,ଅହଲ୍ୟା,ସୋଫିଆ ବି ଏକ ନା !

'ଯତ୍ର ନାର୍ଯ୍ୟାସ୍ତୁ ପୂଜ୍ୟନ୍ତେ

ରମନ୍ତେ ତତ୍ର ଦେବତାଃ ପରା ..... !


ଏବେ କୁହ.......

କେମିତି ପାଇବ ଈଶ୍ବରଙ୍କୁ,ଆଲ୍ଲାଙ୍କୁ,ଯୀଶୁଙ୍କୁ

ଯେଉଁଠି ଆଠ ବର୍ଷର ଆସିଫା କ'ଣ

ବାଦ୍ ପଡେନା ଆଠ ମାସର ଶିଶୁ !

କେମିତି ପାଇବ ନ୍ୟାୟ ....

ଯେଉଁଠି ମା' ଗର୍ଭରେ ବି

ଏକ ଭିନ୍ନ ବଳାତ୍କାରର ଶିକାର ହୁଏ ଭୃଣଟିଏ !

ଯାଅ , ଯାଅ

ବନ୍ଦ କର କୁମ୍ଭୀର କାନ୍ଦଣା,

ବନ୍ଦକର ରାଜନୀତିଆ ତାମ୍ସା ।

ଅନ୍ତତଃ ଶାନ୍ତିରେ ଶୋଇବାକୁ ଦିଅ

ଆସିଫାକୁ କବରରେ,

ସସ୍ମିତାକୁ ଶ୍ମଶାନରେ,

ସୋଫିଆକୁ କଫିନ୍ ଭିତରେ.....।

ଅନ୍ତତଃ ମୃତ୍ୟୁ ପର ବଳାତ୍କାରରୁ

ମୁକ୍ତ କର ସେମାନଙ୍କୁ ।।।

ଦୀପ୍ତିମୟୀ ବିଶ୍ବାଳ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational