Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pramit Mohapatra

Others

2  

Pramit Mohapatra

Others

ହାଏ ରେ ମୋ ପାୱାର ଚଷମା – ୧୭

ହାଏ ରେ ମୋ ପାୱାର ଚଷମା – ୧୭

1 min
6.6K


ମନରେ ରହିଛି କେତେ ବିକାର

ସହଜରେ ମୁଁ ଯେ *ଫଟୋଗ୍ରାଫର*

ଝିଅଟେ ଆଣିଲା ମୁଠାଏ ଫଟୋ,

*ଅଙ୍କଲ ହେ ଟିକେ କର ଏଡ଼ିଟ(Edit )* ।

ଏତେ ଫଟୋ ଦେଖି ବେପାରୀ ମନ,

ପଇସା ପାଇବ ! କେତେ ପ୍ରସନ୍ନ ।

ଭାରିଜା-ଗେରସ୍ତ ଯୋଡ଼ି କୁ ଯୋଡ଼ି,

ଯୋଡି ମୁଁ ବସିଲି ନିଶକୁ ମୋଡ଼ି ।

ସତେଇଶ *ସେଟ* ଯୋଡ଼ା ସେ ଫଟୋ

*ୱାହାରେ ତକଦୀର* ଖୋଲ କବାଟ ।

ଖୁସି ସେ ମନରେ ମୁଠିଏ ଟଙ୍କା,

କରି ପକାଇଲା ମୋ’ ମୁହଁ ବଙ୍କା ।

-----------------------------

ସନ୍ଧ୍ୟା ସମୟରେ ପୁଣି ସେ ଝିଅ,

*ଅଙ୍କଲ* ଏ’ କ’ଣ କରିଲ କୁହ *?*

ବାପାଙ୍କ ଫଟୋ ମୋ’ ଏତେ ସୁନ୍ଦର

ଲାଗୁଛନ୍ତି ସେ ତ ସିନେମା ହିରୋ,

ପାଖରେ ରଖିଲ *ସାବି* ମାଉସୀ,

ବାପା ମୋର ହେଲେ ବହୁତ ଖୁସି ।

ମାଆକୁ ମୋହର ସମ୍ଭାଳେ କିଏ,

ରାଗ ତମ ତମ ହୋଇ ସେ କହେ,

କଣା ହେଲା କି ସେ *ଫଟୋଗ୍ରାଫର*

ନିଲାମ କରୁଛି ସ୍ବାମୀଙ୍କୁ ମୋର ।

କାହିଁକି ଆସୁରେ ତୁ ଚାଳିଶିଆ,

‘ଚଷମା’ ତୋ’ ବଳେ ଦେଖେ ଦୁନିଆ,

କେତେ ଦାଉ ସାଧୁ ଏ ବୁଢା କାଳେ,

ଖସେରେ ମୁଁ କଳେ-ବଳେ-କୌଶଳେ ।


ମୁନ୍ନା ମହାପାତ୍ର, ଗୁଣପୁର (ରାୟଗଡ଼)


Rate this content
Log in