Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ram Prasad Bisoi

Romance Abstract Others

3  

Ram Prasad Bisoi

Romance Abstract Others

ଶେଷଦୃଶ୍ୟ

ଶେଷଦୃଶ୍ୟ

1 min
14K


ଭାଙ୍ଗିଯିବି ଅଭ୍ର ଭଳି କହିଦେଲ, ସାରିଦେଲ 

କଥା ଓ କବିତା

ମୁଁ ପା ତୁମ ଶିଳ୍ପ କୋଣାର୍କର ଆବାହାମାନକାଳରୁ ଦଣ୍ଡାୟମାନ 

ତୁମ ପ୍ରତୀକ୍ଷାର 

ଜ୍ୱାଳାରେ

ମିଛ ଓ ସତର ଦରଭଙ୍ଗା 

ଘେରା ଭିତରେ

ଯେମିତି 

ପିଲାଦିନ ବୋହୁବାଗୁଡ଼ି ଖେଳ ,

ଭୁଲି ବି ଭୁଲି ପାରେନା 

ତୁମକୁ 

ତୁମ ପରା ମୋ କବିତା 

ସୁନ୍ଦରୀ କାବ୍ୟନାୟିକା,

ଭାଵ ଡୋରେ ବନ୍ଧା,

ଅଭାବକୁ ଭାଵ,ଭାବକୁ ଅଭାବ,

ଦୂର ପାହାଡ଼,

ଖିଲି ଖିଲି ହସୁଥିବା ଚିର ହରିତ ବନାନୀ ସୁନ୍ଦରବନ

ଶୁନ୍ୟ ଶ୍ରେତା

ଅବ୍ୟକ୍ତ ଅଭିଳାଷ-------------!

ହସ, ଖୁବ ହସ, 

ଦେଖି ମୋ ନିଃସହାୟତା

ମୋ ପାଗଳାମି ମୋ ଆପଣାର,

ମୁଁ ନ ହୋଇପାରେ ଉପଯୁକ୍ତ ପାତ୍ର ଅବହେଳିତ ପ୍ରେମର,

ତୁମେ 

କିନ୍ତୁ 

ସଦା ହୋଇ ରହିଥିବ,

ପ୍ରେମିକା

ଯେମିତି 

କମଳ ହୋଇ ରହିଥାଏ,

ସୂର୍ଯ୍ୟ ସ୍ନାତା ସକାଳର,

ଶୀତଳ ଚନ୍ଦ୍ରାଲୋକ 

ନୀଳକଇଁର,

ସାଗରର ଏକାନ୍ତ ଆପଣା

ନୀଳନୀରବତା--------!!

ଉଛ୍ୱସ ଅନେକ ଏଠି ,

ବ୍ୟତିକ୍ରମ ବି ଅନେକ 

କହିପାର 

ବୈପ୍ଲବିକ ସ୍ରୋତାନି ରୁଗ୍ଣ ମାନସିକତାର ପରିଚୟ,

ତା ହେଲେ 

ଭଲ ପାଇବା କଣ ? 

ସୀମିତ 

ସୁସ୍ଥ ମାନସିକତାର ପରିଚୟ ଭିତରେ କୁହ ତ,

ବୁଝି ଅବୁଝା କୁ କି ବୁଝାଇ ହେବ 

ଭଲ ପାଇବାର ପରିଭାଷା

ଆବେଗ ଠାରୁ କଣ ? 

ଅଧିକ କ୍ରିୟମାନ 

ପ୍ରଚଳିତ ସାମାଜିକ ବ୍ୟବସ୍ଥା

ଭାବି ଦେଖ, ଚାଲି ଦେଖ 

ଗୋଟିଏ 

କେବଳ ଗୋଟିଏ ପାଦ

ଅଧିକା,

ଏଇତ ଖାଲି ବାକି ରହିଯାଇଛି 

କରିବାକୁ ପୂରଣ, ଆମ ଏ କାହାଣୀର ବାକି ଅଛି କେବଳ

ରୂପାନ୍ତରିତ ହେବାକୁ ରୂପେଲି ପରଦାରେ

ଶେଷଦୃଶ୍ୟ-------!!!

©®କାଶ୍ୟପ,ରାୟଗଡା


Rate this content
Log in