Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bikesh Sahu

Others

3  

Bikesh Sahu

Others

ଲେଖିଛି ଗୋ ପ୍ରିୟା ଲେଖିଛି

ଲେଖିଛି ଗୋ ପ୍ରିୟା ଲେଖିଛି

1 min
7.0K


ଲେଖିଛି ଗୋ ପ୍ରିୟା ଲେଖିଛି

ହୃଦୟରୁ ମୋର ଶବଦ ସାଉଁଟି

କବିତା ଟିଏ ମୁଁ ଲେଖିଛି ।


ସେଇ କବିତାରେ ତୁମେ ମୋ ନାୟିକା

ନାୟକ ମୁଁ ତୁମ ସାଜିଛି

ତୁମରି ପ୍ରେମରେ ପାଗଳ ସାଜି ମୁଁ

ତୁମ କଥା ଖାଲି ଭାବୁଛି ।

ଲେଖିଛି ଗୋ ପ୍ରିୟା ଲେଖିଛି ।


ଏଇ ହୃଦୟର ସବୁ ଭାବନାକୁ

କଲମରେ ଆଙ୍କି ଦେଇଛି

ଭଲ ପାଏ ବୋଲି ତୁମକୁ ମୁଁ ଖାଲି

ଡରିନି ଗୋ କହିଦେଇଛି ।

ଲେଖିଛି ଗୋ ପ୍ରିୟା ଲେଖିଛି ।


ଭାବନା ରାଇଜେ ରାଜମହାଲଟେ

ତୁମ ପାଇଁ ଗଢ଼ିଦେଇଛିଆକାଶ ଚାନ୍ଦିନୀ ଆଉ ତାରାଫୁଲ

ସବୁ କିଛି ଆଣି ଥୋଇଛି ।

ଲେଖିଛି ଗୋ ପ୍ରିୟା ଲେଖିଛି ।


ସାତରଙ୍ଗର ସେଇ ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁରେ

ରଙ୍ଗେଲି ଶାଢ଼ୀଟେ ବୁଣିଛିପାରିଜାତକୁ ଗୋ ଗଭାର ଗଜରା

ସାଥେ ମଲ୍ଲୀମାଲ ଗୁନ୍ଥିଛି ।

ଲେଖିଛି ଗୋ ପ୍ରିୟା ଲେଖିଛି ।


ଶତ ଦୀପ ଜାଳି ରଚିଛି ଦୀପାଲି

ତୁମ ଅପେକ୍ଷାରେ ବସିଛି

ଗୋଲାପ ଫୁଲରେ ଘରଟା ସଜାଇ

ରଜନୀଗନ୍ଧା ମୁଁ ଖଞ୍ଜିଛି ।

ଲେଖିଛି ଗୋ ପ୍ରିୟା ଲେଖିଛି ।



Rate this content
Log in