Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bauribandhu Lenka

Others

5.0  

Bauribandhu Lenka

Others

ଭିଜନ୍ତି କି ଶ୍ୟାମ ରଙ୍ଗେ

ଭିଜନ୍ତି କି ଶ୍ୟାମ ରଙ୍ଗେ

1 min
334


ବସନ୍ତର ମଳୟ ମରୁତ ,

ଆମ୍ର କୁଞ୍ଜେ କୁହୂତାନେ

ପରଭୃତ ଗୀତ,

ମଦମତ୍ତ ଅଳିର ଗୁଞ୍ଜନ,

ଜଗାଏନା ଅଙ୍ଗେ ଆଉ

ନବୀନ ଉନ୍ମାଦ ॥


ଜୀବନର ସବୁ ରଙ୍ଗ

ଲିଭିଗଲା ପରେ

ଫଗୁଣର ରଙ୍ଗ ଆଜି

ଲାଗେନା ଏ ଅଙ୍ଗେ ॥



ଯମୁନାର ଜଳ ଆଜି

ଦିଶେ ନାହିଁ ନୀଳ,

ଶୁଭେନା କଦମ୍ବ କୁଞ୍ଜୁ

ଶ୍ୟାମ ବଂଶୀ ସ୍ୱନ ॥


ଉଚ୍ଚାଟ ହୁଏନା ଗୋପ

ଗୋପାଙ୍ଗନା ମନ,

ତୁମ ବିନା ଶ୍ୟାମ ସବୁ

ଦିଶଇ ଶ୍ରୀହୀନ ॥


ଝୁରଇ ଯମୁନା ଜଳ

ଝୁରନ୍ତି ବ୍ରଜ ଲଳନା,

ଝୁରନ୍ତି ଗୋପାଳବାଳ

ଫେରିବକି ତୁମେ କାହ୍ନା ?


ଆସନ୍ତନି ଥରୁଟିଏ

ଏ ଜୀବନ ସାୟାହ୍ନରେ

ଶ୍ୟାମରଙ୍ଗେ ଭିଜିବାକୁ

ମାନେନି ଏ ମନ ମନା ॥


ଭିଜନ୍ତି ମୁଁ ମନଭରି

ତୁମ ଦିବ୍ୟ ଶ୍ୟାମ ରଙ୍ଗେ

ଭିଜନ୍ତେ ମୋ ଦେଶବାସୀ

ଲଗାଇ ସେ ରଙ୍ଗ ଅଙ୍ଗେ ॥


ଆସ ଶ୍ୟାମ ଆସ ଥରେ

ଆସ ଆଜି ବ୍ରଜପୁର

ଉଡିବ ରଙ୍ଗ ଅଭିର

ସର୍ବେ ହେବେ ଏକାକାର ॥


ଶୁଭିବ ସେ ବେଣୁ ସ୍ୱନ

ନାଚିବେ ରାଈ କିଶୋରୀ

ପୁଲକିତ ଅପଘନ

ହସ୍ତେ ଧରି ପିଚକାରୀ ॥


ରଚିବ ରଙ୍ଗର ରାସ

ତୁମ ମନ୍ଦ ମନ୍ଦ ହାସ

ସେ ରଙ୍ଗେ ହୁଅନ୍ତି ଲୀନ

ଏଇ ଶେଷ ଅଭିଳାଷ ॥

******


Rate this content
Log in