Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajesh Kumar Jain

Abstract

3  

Rajesh Kumar Jain

Abstract

ଆଜିର ଅଭିଯାନ

ଆଜିର ଅଭିଯାନ

1 min
6.4K


ଆଜିର ଅଭିଯାନ

 

ରାଜେଶ କୁମାର ଜୈନ୍ (ଶାନ୍ତିରାଜେଶ)

 

ନିଶା ନିବାରଣ ଅଭିଯାନ

ଶୁଭାରମ୍ଭ ଆକଣ୍ଠ ମଦ୍ୟପାନ

ଚୋବାଉଥାନ୍ତି ଗୁଟଖା ଆଉ ପାନ

ସିଗାରେଟରେ ଧୂଆଁ ଘନଘନ ।

 

                     ମଞ୍ଚ ଉପରେ ଅତିଥି ମଞ୍ଚାସୀନ

                     ନିଶାନିବାରଣର ଭାଷଣ ଗର୍ଜନ

                     ଶ୍ରୋତା ମାରନ୍ତି ତାଳି ହୋଇ ଉଚ୍ଛନ୍ନ

                     ଆନ୍ତରିକତାର ନାହିଁ ଚିହ୍ନବର୍ଣ୍ଣ ।

 

ଭାଷଣବାଜିଟା ଆଜି ପ୍ରହସନ

ଚାଲିଛି ସାକ୍ଷରତା ଅଭିଯାନ

ଗଣମାଧ୍ୟମରେ ପ୍ରସାର ହେବ ଆରଦିନ

ଜନ ଜନ କରିବେ ଗୁଣଗାନ

ନୂଆ ନାରା : ବାପୁଙ୍କ ସ୍ୱପ୍ନ ହେବ ସାକାର

ରଜାଙ୍କର ଦେଶକୁ ସ୍ୱଚ୍ଛତାର ଉପହାର

ଝାଡୁ ମାରି ନେତାଙ୍କର ନିଜର ପ୍ରଚାର

ବାଃ ବାଃ ରେ ଦେଶରେ ରାଜନୀତି ବେପାର !

 

                     ଆମେ ଅଟୁ ଭାରତର ଜନତା

                     ଦେଶପ୍ରୀତିରେ ନାହିଁ ମମତା

                     କଟାଗଲେ ଚାରିଆଡ଼େ ନାଲିଫିତା

                     ଦେଖାଉ ବର୍ଷା ବେଳର ଛତା ।

 

ଆଇନ କରିଦେଲେ ପ୍ରଣୟନ

ହୋଇଯିବ କି ସଙ୍କଟ ମୋଚନ

ଜନ-ଭାଗିଦାରିରେ ହେଉ ଅଭିଯାନ

ସୃଷ୍ଟି କର ସଚେତନତାର ବାତାବରଣ ।

 

                     ନାରୀ, ପ୍ରାକୃତିକ ସମ୍ପଦ, ପରିବେଶ

                     ୟା’ ବିନୁ କିପରି ହେବ ରାଷ୍ଟ୍ରର ବିକାଶ

                     ଏହାର ସୁରକ୍ଷା ହେଉ ଜାତୀୟ ସନ୍ଦେଶ

                     ତେବେ ହୋଇବ ଭାରତ ସୁନାର ଦେଶ ।

 

ଅପର୍ଣ୍ଣା ନଗର, ଚାଉଳିଆଗଞ୍ଜ, କଟକ-୭୫୩୦୦୪

ଫୋନ୍ : ୯୪୩୭୦୨୦୬୧୮

*****


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract