Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

AMIT KUMAR SAHU

Others

2  

AMIT KUMAR SAHU

Others

ଆ ଜହ୍ନମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ

ଆ ଜହ୍ନମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ

1 min
1.2K


ଆ ଜହ୍ନମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ

ସେଇ ଦୂର ରାଇଜରୁ ଦେ' ତୁ ହସି ।

ମୋ ରୁନି ଆଜି ଆଉ ଖୋଜୁନି ତୋତେ

ଏ ମୋବାଇଲି କିମିଆ କଲା ଯେ ସତେ ।

ଋଷିବୁନି ତୋତେ ଖୋଜୁନି ବୋଲି

ଟିକେ ବାଇଆ ସେ ଭାରି ଚଗଲି ।

ମୋ ନାନାବାୟା ଆଉ ଶୁଣୁନି ସିଏ

ସେଇ ମୋବାଇଲି ଧରି ମୋ ସୁନା ଶୋଏ ।

ଜହ୍ନ ଲୋ ରାଗେନା ସେ ବୁଝିବ କାଲି

କେତେ ଭଲପାଏ ତା' ମାମୁଁ ବୋଲି ।

ଭାବୁଛି ଆଜି ମୁଁ ତୋ କଥା ବସି

କାହିଁ ପହଞ୍ଚିଲା ଏ ଯୁଗ ଆସି ।

ଆ ଜହ୍ନମାମୁଁ ସରଗ ଶଶୀ 

ସେଇ ପରୀ ରାଇଜରୁ ଦେ' ତୁ ହସି ।।


Rate this content
Log in