Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Fantasy Inspirational

4.8  

ବି. ନିରୁପମା

Abstract Fantasy Inspirational

ସଫଳତା ମିଳେ ଉଦ୍ୟମ କଲେ

ସଫଳତା ମିଳେ ଉଦ୍ୟମ କଲେ

1 min
332



ଗଜପରେ ଛନ୍ତି ଶ୍ରୀ ଗଜାନନ,

ଆଜି ତାଙ୍କ ଭାରି ହରଷ ମନ ।


ମାତାଙ୍କ ପାଖରୁ ସମ୍ମତି ନେଇ ,

ବାହାରି ଅଛନ୍ତି ଭ୍ରମଣ ପାଇଁ ।


ମୂଷିକ ବିଚରା ପାରିନି ଚଢ଼ି ,

ହାତୀ ଲାଞ୍ଜଟାକୁ ଧରିଛି ଭିଡି ।


ଆଶ୍ୱାସନା ତାକୁ ଦିଅନ୍ତି ପ୍ରଭୁ ,

"ଡରି ଯାଆନା ତୁ ସଫଳ ହେବୁ ।


ଆଗରୁ ଏ କଥା ନାହୁଁକି ଶୁଣି ,

କଷ୍ଟ କଲେ କୃଷ୍ଣ ମିଳନ୍ତି ପୁଣି ।


ଯେତେ ବଡ଼ ପଛେ ସମସ୍ୟା ଥିଲେ,

ସଫଳତା ମିଳେ ଉଦ୍ୟମ କଲେ ।


ଦୁହେଁ ଆସିଛନ୍ତି ମରତ ବୁଲି ,

ଲଡ଼ୁ ଖାଉ ଖାଉ ରହିଲୁ ଭୁଲି ।


ମୋ ସାଥିରେ ଯେବେ ଯିବାକୁ ମନ,

ଆଜିଠାରୁ ରଖ ସମୟ ଧ୍ୟାନ ।


ଯେତେବେଳେ ଯେଉଁ କାମଟି ତୋର,

ସାରିଦେଲେ ହେବୁ ସାଥୀ ମୋହର ।"



ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract