Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Ramesh Chandra Behera

Children Stories Inspirational

3  

Ramesh Chandra Behera

Children Stories Inspirational

ବାଲ୍ୟକାଳ

ବାଲ୍ୟକାଳ

1 min
241



ଆରେ ଚିନୁ ଆମେ ମିଶି ଖେଳିବା

   ଟାୟାର ଗଡେଇ ଆଗେ ଦୌଡ଼ିବା

ଏହି ବୟସଟା ଖେଳିବା ପାଇଁ

   ଆମେ ଆଉ କେବେ ଲଢ଼ିବା ନାହିଁ

ସମୟ ଯେ ବଳବାନ ଅଟଇ

    ଏହି ବୟସକୁ ନେବ ଚୁରାଇ

ପାଠ ପଢ଼ାରେ ତ ବ୍ୟସ୍ତ ରହିବା

    ଖେଳିବାକୁ ସମୟ କାହିଁ ପାଇବା

ସଂସାରରେ ବାନ୍ଧି ହୋଇବା ଯାଇ

     ବାଲ୍ୟକାଳ ଆଉ ପାଇବା ନାହିଁ

ସମୟ କାଟିବା ଖେଳ କୁଦରେ

     ଭୁଲି ଯିବା ନାହିଁ ଥିଲେ ଦୂରରେ


Rate this content
Log in