Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Hrushikesh Satpathy

Abstract Inspirational

3  

Hrushikesh Satpathy

Abstract Inspirational

ଜନନୀ

ଜନନୀ

1 min
9.5K


ହେ ଈଶ୍ଵର !ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ବିଶ୍ଵରେ

ତୁମେ ହିଁ, ତୁମେ ହିଁ,

ଜଣେ ମାତ୍ର ଧ୍ରୁବ ସତ୍ୟ,

ମର୍ଯ୍ୟାଦା ପୁରୁଷ ।

ସୃଷ୍ଟି,ସ୍ଥିତି,ପ୍ରଳୟ,ବିଲୟ

ଭାଗ୍ୟରେ,ଭାଗ୍ୟରେ,

ସିଦ୍ଧିବାର ସିଦ୍ଧ ଶିଳ୍ପୀ

ପୟୋଧି, ପୀୟୂଷ ।

ତୁମରି ଇଙ୍ଗିତେ ଶ୍ଵେତ ପଦ୍ମ

ପୁଣ୍ୟରେ, ପୁଣ୍ୟରେ,

ବରିନେଲା ପଙ୍କ କୋଳ

ଜନନୀ ରୂପରେ ।

ପୁଣ୍ୟମୟୀ ପଙ୍କ ଧନ୍ୟ ହେଲା

ଜନମେ, ଜନମେ,

ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ, ଧାତ୍ରୀ ସାଜି

ତୁମ ଦରବାରେ ।

ପଙ୍କ ନୁହେଁ ସିଏ ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ,

କର୍ମରେ, କର୍ମରେ

ଭାଗ୍ୟ ରେଖା ରଚୟିତା

ସନ୍ତାନ ପଦ୍ମର ।

ତେଣୁ ସିନା ଶ୍ଵେତ ପଦ୍ମ ଭାଗ୍ୟ

ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ, ଶ୍ରଦ୍ଧାରେ,

ସିଦ୍ଧ କଲା ସିଂହାସନ

ତୁମ ଚରଣର ।

ହେ ଈଶ୍ଵର !ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀ ଏକ

ଆତ୍ମାରେ,ଆତ୍ମାରେ,

ଘାରୁଅଛି ଘୁର୍ଣ୍ଣି ପରି

ଏ ମୋ' ହୃଦୟକୁ ।

ଚିରନ୍ତନ ଅଭାଗିନୀ ରୂପେ

ସହଜେ,ସହଜେ,

ଜନନୀ ମୋ'ସ୍ଵୀକାରିଲା

ଜନମ ଦେବାକୁ ।

ମେଞ୍ଚା ମେଞ୍ଚା ଦୁଃଖ ଓ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ଛଳରେ,ଛଳରେ,

ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣଙ୍କ ହସ ହସି

ତା'ରେ ଲଦିଦେଲ ।

ଦେଲା ନାହିଁ ସେଇ ଅଧିକାର

ସତରେ, ସତରେ,

ଆଙ୍କିଥାନ୍ତା ଭାଗ୍ୟ ରେଖା

ନିଜ ସନ୍ତାନର !

ସବୁ ତକ ଦୁଃଖ,କ୍ଳେଶ,ଗ୍ଲାନି

ବିନ୍ଦୁରେ,ବିନ୍ଦୁରେ,

ଅଦେଖା,ଅଶୁଣା ପରି

ଦୂରରେ ରୁହନ୍ତେ ।

ପଦ୍ମ ପରି ସ୍ଵର୍ଗୀୟ ମାନ୍ୟତା

ଜନମେ ମରଣେ,

ଚିରନ୍ତନ ସାଥି ହୋଇ

କପାଳେ ମୋ' ଥା'ନ୍ତେ ।

କହୁ କହୁ କହି ମାତ୍ର ଦେଲି

କଥାରେ,କଥାରେ,

ଧୃଷ୍ଟତା ସୁଧାରି ନେବ

ହେ ପଦ୍ମ ଚରଣ !

ଅଧିକାର ନୁହେଁ, ଆଶୀର୍ବାଦ

ମନରେ,ମନରେ,

ଚିନ୍ତୁଛି ମନ ଭିତରୁ

ଧର୍ମର ଶରଣ ।

ହୁଏ ପଛେ ଭାଗ୍ୟଶ୍ରୀ ବିହୀନ

ଦୁଃଖରେ ସୁଖରେ

ମୋ'ପାଇଁ ସରଗ ସେଇ

ଜନନୀର କୋଳ ।

ଜନମ ଜନମ ଜନ୍ମ ନେବି

ତା' କୋଳେ, ତା'କୋଳେ,

ଲୋଡ଼ା ନାହିଁ ଆଉ କିଛି

ଅନ୍ୟଥା ସମ୍ବଳ !


Rate this content
Log in