Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BISWESWAR MAJHI

Others

5.0  

BISWESWAR MAJHI

Others

ରଂଗ ରଂଗୋଲି ହୋଲି

ରଂଗ ରଂଗୋଲି ହୋଲି

1 min
6.7K


ଋତୁରାଜ ଆସେ ମନ୍ଦ ପବନର ହିଲ୍ଲୋଳରେ ଝୁଲି ଝୁଲି

ଫଗୁଣ ଆସଇ ପଂଚୁଦୋଳ ନେଇ ସାଥିରେ ପରବ ହୋଲି ।

ହିରଣ୍ୟକଶ୍ୟୁପ ଭଉଣୀ ହୋଲିକା ପ୍ରହ୍ଲାଦେ ମାରିବ ବୋଲି

ଅଗ୍ନିରେ ପ୍ରବେଶି ପୋଡିମଲା ସିଏ ସ୍ମୃତି ତା'ପାଳନ ହୋଲି ।

ଜୀବନ ଆମର ସାତରଂଗେ ରଂଗା ବାଘନିସ(କୁ)ହଲାନା

ଫଗୁ ରଂଗ ବିଂଚି ବସନ୍ତ ରୋଗକୁ କହିବା ଆମେ ଆସନା ।

ପଂଚ ଦିନ ଆଗୁ ପରେ ପାଂଚ ଦିନ ଦଶଦୋଳ କିଏ ପାଳେ

ରାଧାମାଧବଙ୍କ ଚାଚେରୀ ପ୍ରସାଦ ଝୁଲି ଝୁଲି ବୁଲ ଦୋଳେ ।

ରଂଗର ପରବ ସବୁଠୁ ଅପୂର୍ବ ଭାଇବଂଧୁ କୋଳାକୋଳି

ରାଗଦ୍ୱେଷ କମି ପ୍ରେମରାଗ ବଢେ ଏଇତ ମହାନ ହୋଲି ।

ଅଭିମାନୀ ରାଧା ଚଂଦ୍ରାବଳି ସହ ପଠାଏ କୁଂଜେ ଦୁତିକା

ରସରାଜ କୃଷ୍ନ ଋତୁରାଜ ସାଥେ ଷୋଳ ସହଶ୍ର ଗୋପିକା।

ରଂଗଖେଳ ଆଜି ବିଷାକ୍ତ ହେଲାଣି ହାନିକାରକ ରଂଗରେ

ଜୈବରଂଗ ଭୁଲି ହୋଲି ହୁଏ ଆଜି ଅପ୍ରାକୃତିକ ଢଂଗରେ ।

ଜାତୀୟ ପରବ ନାମଟି ରଖିବା ଲଗାଇ ଜୈବିକ ରଂଗ

ସଂସ୍କୃତିର ଧରୋହର କାହିଁ ଧର ଅପସଂସ୍କୃତିର ମଂଗ ।


Rate this content
Log in