Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Others

4.9  

ବି. ନିରୁପମା

Others

କନିଆ ସାଜିଛି ଝିଅ

କନିଆ ସାଜିଛି ଝିଅ

1 min
230



ସୁନାଭଉଣୀ ମୋ ଯାଏ ଶାଶୁଘର

ଆଖିରୁ ଝରେଇ ଲୁହ ,

ଦୁହିତା ସେ ଦୁଇ କୁଳକୁ ହିତା ଯେ

କିଏ ତା'ର ସରି କୁହ !


ଜନମି ଏ ଘରେ ଲୀଳା-ଖେଳା କରି

ଛୋଟରୁ ଏଡୁଟେ ହେଲା ,

ଆଚାର-ବିଚାର-ଶିକ୍ଷା-ସଂସ୍କାରରେ

ସଭିଙ୍କୁ ନିଜର କଲା ।


ଫୁଲଭଳି ଫୁଟି ବାସ ବିତରିଲା

ଆଖପାଖ ଚଉପାଶ ,

ସେଇ ସୁଗୁଣରେ ରଜାପୁଅ ଜଣେ

ହୋଇଗଲେ ଦିନେ ବଶ ।


କଥାଦେଲେ ସିଏ ନିଜର କରିବେ

ଧରି-ସୁନାଝିଅ ହାତ ,

ଶୁଣି-ଆନନ୍ଦରେ କୁରୁଳି ଉଠିଲେ

ବନ୍ଧୁ,ପରିଜନ-ମିତ ।


ଆସିଅଛି ଆଜି ସେ ଶୁଭଲଗନ

କନିଆ ସାଜିଛି ଝିଅ ,

ବାପଘର ଛାଡ଼ି-ଯିବ ଶାଶୁଘର

ସଅଳ ବିଦାୟ ଦିଅ ।


ଆଜିଠାରୁ ତା'ର ବାପଘର ସୁଖ-

ସପନଟି ହେଲା ଦୂର ,

ଶାଶୁଘର ଗୋଟି ନିଜରଟି ପରା

ଇଏ ରୀତି ଦୁନିଆର ।


ସେଇ ପରିବାର ପରିଜନଙ୍କୁ ସେ

ଅତି ଆପଣାର-ମଣି ,

ବିତେଇ ଦେବ ତା' ବାକି ଜୀବନକୁ

ଆମରି ଗେହ୍ଲେଇ ରାଣୀ ।


ପରଶରେ ତା'ର ସେ ଘର ଅଗଣା

ସୁଖେ ଉଠିବଟି ହସି ,

ତା' ସୁନା ସପନ-ସତ ହେଉ ସେଠି

ଆଶୀର୍ବାଦ ଦିଅ ମିଶି ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in