Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Inspirational

3  

Sadananda Sahoo

Inspirational

ଏଇ ବୋଧେ ପ୍ରେମ

ଏଇ ବୋଧେ ପ୍ରେମ

1 min
6.9K


ଭାବ ବନ୍ଧନରେ ସ୍ନେହଁ ସରାଗରେ

ପ୍ରୀତି ପୁଷ୍ପ ଝରି ପଡେ ;

ଶୁଭ ଆଶୀର୍ବାଦ ହୁଏ ଫଳପ୍ରଦ

ସାବକ ଫେରିଲେ ନୀଡ଼େ !!

ମମତା ମୟୀର କରୁଣାର ଫୁଲ

ମନ ପ୍ରାଣ ମୋହି ନିଏ ;

ମାଆ ଏକା ସାହା ବାହି ଦିଏ ନାଆ

'ମାଆର ବିକଳ୍ପ କିଏ !!

ଏଇ ବୋଧେ ପ୍ରେମ ଅଦୃଶ୍ୟ ବନ୍ଧନ

ଜଗତେ ପଡଇ ହୁରି ;

ମାଆ ଜନ୍ମଦାତ୍ରୀ ଦୁଃଖକୁ ଆଦରି

ହଉ ଥାଏ ସଦା ଝୁରି !!


ସନ୍ତାନର ସୁଖ ମାଆର ସାଫଲ୍ୟ

ଜନମାନସରେ ଭାସେ ;

ପ୍ରକୃତରେ ମାତ ଦୁଃଖରେ ବିବ୍ରତ

ସରାଗରେ ପୁଣି ହସେ !!

ପ୍ରେମର ବାରିଧି ମାଆ ଦିଏ ଢାଳି

ମଙ୍ଗଳ କାମନା ପାଇଁ ;

ମାଆ ମନ କହେ ଆସପିଲେ ତୁମେ

ହଜିଯିବା ସୁଖ ଘରେ ;

ଯାତନା କବଳେ ମାଆ ଟା ବିକଳେ

ଅଭିନୟ ସତେ କରେ !!

ପେଟର ଆହାର ମାଆ କରେ ଦାନ

ମହାନ ହୃଦୟ ତା 'ର ;;

ସେଇ ମାଆ ପୁଣି ଶୁଣେ କେତେ ଗାଳି

ଝରାଇ ଲୋତକ ଧାର !!


ସାବକ ବଢିଲେ ଦୂରେ ଉଡ଼ିଯାଏ

ମା' କଥା ଯାଏ ଭୁଲି ;;

ଏଇ ବୋଧେ ପ୍ରେମ ନିଆରା ସମ୍ପର୍କ

କଵିଟା ହଉଛି ଭାଳି !!

ମାଆର ଆଶିଷ ସ୍ୱର୍ଗ ହସ ପୁଷ୍ପ

ହେଜ ହେ କୁଳ ନନ୍ଦନ ;

ମାଆ ସେବା ଯତ୍ନ ଅଜାଡିବ ରତ୍ନ

ପ୍ରାପ୍ୟ ହେବ ସିଂହାସନ !!!

ଏଇ ବୋଧେ ପ୍ରେମ ସାଶ୍ୱତ ବନ୍ଧନ

ମାନବର ଗୁରୁ ମନ୍ତ୍ର ;;

ସମାଜେ ଆଦୃତ ପ୍ରେମ୍ ଛବି ସତ୍ୟ

ଲୋଡାନାହିଁ ଧର୍ମ ଶାସ୍ତ୍ର !!!




ସଦାନନ୍ଦ ସାହୁ ; କାରାକର୍ମଚାରୀ ;

କେନ୍ଦ୍ରୀୟ କାରାଗା ; କଟକ ; ଚୌଦ୍ୱାର


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational