Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Pramod Pradhan

Others

3  

Pramod Pradhan

Others

ରକ୍ତଦାନ

ରକ୍ତଦାନ

1 min
13.6K


ରକ୍ତଦାନ

 

ପ୍ରମୋଦ ପ୍ରଧାନ

 

ସ୍ରଷ୍ଟାଙ୍କ ସୃଷ୍ଟିରେ ଢଳଢଳ

ଡହଳବିକଳ କେତେ ଯେ

ଆୟୁଷ କିଆରି

ଜିଇଁବାର ଅନ୍ତରାଳେ...

ଜୀବନ ତ ଚର୍ମ-ହାଡ଼-ମାଂସ-ଶିରା-ପ୍ରଶିରା

ପୋଷପୋଷ ରକ୍ତରେ ତିଆରି ।

 

ପ୍ରାଣୀ ମାତ୍ରେ ରକ୍ତ ପାଇଁ

ସଦା ଯେ ବାଉଳା

ବିନା ରକ୍ତେ ଅସମ୍ଭବ ପ୍ରାୟ ଲାଗେ ଏଇ

ଆମ ପ୍ରାଣର ପିତୁଳା ।

 

ଦୁଃଖଦ ପରିଣତି ନୁହେଁ ମହତ’ର

ଶେଷ ଚିହ୍ନ...

ଗଢ଼ିବାକୁ ଗୋଟେ ନୂଆ ସକାଳକୁ

ସମୟର ଦୋଛକିରେ ଜୀବନକୁ ଯୋଡ଼ିଦିଏ

ବୁନ୍ଦାବୁନ୍ଦା ରକ୍ତଦାନ ।

 

ଆସ ଆମେ ସବୁ ମିଶିଯିବା

ହାତରେ ହାତ ଥାପି ହୃଦୟକୁ ଚୁମିଚୁମି

ନେବା ବଜ୍ରଶପଥ

ସମ୍ପର୍କର ଅନ୍ତରାଳେ...

ରକ୍ତଦାନ ମହାପୁଣ୍ୟ ତିଳେ ମାତ୍ର

ହେବାନି ବିପଥେ ବିବ୍ରତ ।

 

ଫ୍ରେଣ୍ଡସ୍ କଲୋନୀ, କଟକ

ଫୋନ : ୯୪୩୭୧୮୨୭୮୫

*****


Rate this content
Log in