Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Srikanta Kumar Dash

Tragedy

2  

Srikanta Kumar Dash

Tragedy

ଅତ୍ୟାଚାରୀ

ଅତ୍ୟାଚାରୀ

1 min
6.7K


ଅତ୍ୟାଚାରୀ ଟା
 ସୀମା ଟପିଗଲା
ସୁୁୁନା ସଂସାରକୁ
 ଖିନ୍ ଭିିନ୍ କରି
 ଅଲିଭା ଗାରଟେ
 ଯାହା ଟାଣିଦେଲା----------
           ସମୟ ଚାରିଟା
             ଵାଜିିଥିଲା
            ଗାଁ ଦାଣ୍ଡେେ ମୁନା
               ଖେଳୁଥିିଲା
             ଶିିିଶୁସୁୁଲଭ ଚପଳତା ତାକୁୁ
           ଆନମାନିିଆ କରୁଥିଲା----------
ନୃୃୃଶଂସ ମନେ 
    ଭାଵୁୁଥିିିଲା
 ବେଳକାଳ ସେ
ଉଣ୍ଡୁଥିଲା
ଚକଲେଟ ଲୋଭେ
ମୁୁୁନା ହେଲା ଵାଇ
ନୃୃୃଶଂସ ତାକୁ କାବୁକଲା---------

    କେତେଆଡେ ତାକୁ
        ନେଇଗଲା
      ନୂୂଆନୂଆ ଯାଗା
         ଦେଖାଇଲା
        ଗୁଲୁଗୁଲା,ଵରା
            ଖୁଆଇଲା
          ଵିଶ୍ୱ।ସରେ ବିଷ
            ଭରିିିଯିଵା ପରେ
            ପିଶାଚ ଲକ୍ଷଣ ତାର
                  ପ୍ରକାଶିଲା----------
ଆରେ ଅବିଵେକିି
ଆରେ ଶୟତାନ
ଆରେରେ ପିିଶାଚ
    ଵୋକୋହାରାମ
      ବିିନ୍ ଲାଡେନ
      ଆଉ ସଦ୍ଦାମହୁୁୁସେନ
    ତୁୁମ୍ଭ ମୁଖେଜମାନାହିଁ
    ଲାଜ ଓ ସରମ-------------😚


                    ଶ୍ରୀକାନ୍ତ ଦାଶ
                      8895920220


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy