Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Comedy Romance

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Comedy Romance

କେଡ଼ୁଟେ ହେଲୁଣି 'ମାନି' !

କେଡ଼ୁଟେ ହେଲୁଣି 'ମାନି' !

1 min
400



କୋଉ ଦିନଠାରୁ ଦେଖିନାହିଁ ତୋତେ 

କେଡ଼ୁଟେ ହେଲୁଣି 'ମାନି ' ,

ସନା କହୁଥିଲା କଲେଜ ଯାଉଛୁ

ସ୍କୁଟିରେ ଉଡ଼େଇ ଚୁନ୍ନି ।(ଘୋଷା)


ଫୁଲେଇ ହେଇକି କେତେଥର ମୋତେ

କହିଥିଲୁ ପିଲାବେଳେ ,

ସୁନାରି ଫୁଲର ଗୁଚ୍ଛ ଆଣୁଥିଲି 

ତୋ କଥାରେ ସାଙ୍ଗମେଳେ ।


ସେଇ ଫୁଲ ଧରି ଘୂରି ବୁଲୁଥିଲୁ

ସାଇଯାକ ସାଙ୍ଗ ଘେନି ।(୧)

କୋଉ ଦିନଠାରୁ ଦେଖିନାହିଁ ତୋତେ

କେଡ଼ୁଟେ ହେଲୁଣି 'ମାନି'.....


ସେତେବେଳେ ଥିଲୁ ନାକ କାନ୍ଦୁରି ତୁ

ଏବେ ଦେଲୁଣି କି ଛାଡ଼ି ,

ଫଗୁଣ ଆସିଲେ ଆମ୍ବ ଝାଡ଼ୁଥିଲୁ

ଭଗିଆ ଗଛରେ ଚଢ଼ି ।


ଚିଡ଼େଇକି କିଛି କହିଦେଲେ ତୋତେ

ଭିଡୁଥିଲୁ ମାଆ କାନି ।(୨)

କୋଉ ଦିନଠାରୁ ଦେଖିନାହିଁ ତୋତେ

କେଡ଼ୁଟେ ହେଲୁଣି 'ମାନି'.....


ସନା କହୁଥିଲା କଲେଜ ଯାଉଛୁ

ସ୍କୁଟିରେ ଉଡ଼େଇ ଚୁନ୍ନି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy