Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna Kumar Madala

Abstract Others

3  

Prasanna Kumar Madala

Abstract Others

ଆବାହନୀ

ଆବାହନୀ

1 min
13.6K


ବିଭାତେ ତପନ ପୂରୁବେ ଗଗନ

ବକ୍ଷରେ ମୁହଁକୁ କାଢି

ପ୍ରତିଟି ତିରଣ ବଦନେ କିରଣ

ନିରପେକ୍ଷେ ଦିଏ ବାଢି ।

ଚଡକ ଚହଳ ବାରିଦ ବହଳ

ଧୀରେ ଯାଏ ଅପସରି

ଅମ୍ବର ଅମଳ ବାହିନୀ ବିମଳ

ଶୈଳ ଶିଖୁ ଅବତରି ।

ଶୀକର ନିରତ ହୋଇଛି ବିରତ

ଆତୁରେ ଆବିଳ ଧୋଇ

ଆସିଛି ଶରତ ବସିଛି ମରତ

ସତେ ସୁହାଗିନୀ ହୋଇ ।

ଦିଶେ ମଧୁ ଝରା ସବୁଜିମା ଭରା

ଉପବନ ଧାନ କ୍ଷେତ

ପଠାପୀଠେ ପରା ସୁନେଲି ଏ ଧରା

ଉଡାଏ ପାବନୀ ନେତ ।

ଝୁମି ଝୁମି ବାଜେ ନିତି ନୂଆ ସାଜେ

ନାନା ପୁଷ୍ପ ରେଣୁ ବୋଳି

ବସୁନ୍ଧରା ନିଜେ ଶିଶିରେ କି ଭିଜେ

ସମାଗମେ ରାସ ତୋଳି ।

ନବ ବଧୁ ପରି ଅଙ୍ଗରାଗ ଧରି

ଅପୂର୍ବ ରୂପର ଠାଣି

ଅଛି କିବା ବରି ଚତୁର୍ଦିଗେ ଭରି

ଜଗତର ହିତ ଜାଣି ।

ନବୀନ ମହ୍ଲାର ଉତ୍ପଳ କହ୍ଲାର

ସରସୀ ଜଳେ ହରଷି

ଅଳିପେ ପ୍ରଚାର କରେ କି ପ୍ରସାର

ସୁବାସ ନିଜ ପରଷି ।

ଆଜ ଗୋ ଜନନୀ ବିରାଜି ଧରଣୀ

ପୃଷ୍ଠେ ତୁମ୍ଭ ନିକେତନ

ଶଙ୍କର ଘରଣୀ ଜୀବନ ତରଣୀ

ବାହି ନିଅ ନିବେଦନ ।

ତୁମେ ପରା ମାଆ ଆପଦରେ ସାହା

କରୁଣାର ଅବତାର

ଶ୍ରୀପୟରେ ଧାରା ନିରନ୍ତରେ ସାରା

ଦୟା କ୍ଷମା ଝରଣାର ।

ଶାରଦ ନିଶାର ଶୋଭନ ବିସାର

କରେ ଶ୍ବେତ କାଶତଣ୍ଡୀ

ତମସ ଦିଶାର କରିଣ ନିବାର

ଅବରୋହି ଆସ ଚଣ୍ଡୀ ।

ଦୈତ୍ୟ କୁଳେ ଡରି ପାରୁନାହୁଁ ତରି

ନାନାଦି ଲାଞ୍ଛନା କ୍ଳେଶ

ତୁମ କର ଧରି ଭବଭୟ ହରି

ଯାତନା ନ ରହୁ ଲେଶ ।

ପ୍ରସନ୍ନ କୁମାର ମାଦଳା


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract