Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Action

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action

ମଳୟ ପବନ ବହୁଛି

ମଳୟ ପବନ ବହୁଛି

1 min
382



ଆମ୍ବ ବଉଳର ବାସନା ବିତରି

ବସନ୍ତ ଋତୁଟି ଆସିଛି ,

ପତ୍ର ଗହଳରେ ପଞ୍ଚମ ତାନରେ

କୋଇଲିଟି କୁହୁ ଗାଉଛି ।

ମଳୟ ପବନ ବହୁଛି,

        ଏ ମନଟି ଥୟ ନୋହୁଛି-

ତୋ ସାଥିରେ ପ୍ରିୟା ନାଚିଯିବା ପାଇଁ

ବାରବାର ଖାଲି କହୁଛି ।(ଘୋଷା)


ଘର ଅଗଣାରେ ମହ ମହ ହୋଇ

ମଧୁମାଳତୀ ଯେ ବାସେ ଲୋ ,

ବରଷକ ଅନ୍ତେ ଦୋଳ ଯାତରାଟି

ଆମରି ଗାଆଁକୁ ଆସେ ଲୋ ।


ବିମାନରେ ବିଜେ ହେବେ ରାଧା କୃଷ୍ଣ

ଦେଖିବାକୁ ମନ ହେଉଛି ।(୧)


ମଳୟ ପବନ ବହୁଛି ,

    ଏ ମନଟି ଥୟ ନୋହୁଛି-

ତୋ ସାଥିରେ ପ୍ରିୟା ନାଚିଯିବା ପାଇଁ

ବାରବାର ଖାଲି କହୁଛି ।

ଆମ୍ବ ବଉଳର ବାସନା ବିତରି

ବସନ୍ତ ଋତୁଟି ଆସିଛି....


ରଙ୍ଗ ପିଚକାରି ହେବା ମରାମରି

ଅବିର ପସରା ହେଇଟି ,

କେତେ ଜାତି ଫୁଲ ଫଳରେ ଏ ଧରା

ହସି ଉଠିଲାଣି ଚହଟି ।


ଯେତେକ ପରବ ଆମରି ଗରବ

ସବୁରି ମନକୁ ମୋହୁଛି ।(୨)

ମଳୟ ପବନ ବହୁଛି ,

    ଏ ମନଟି ଥୟ ନୋହୁଛି-

ତୋ ସାଥିରେ ପ୍ରିୟା ନାଚିଯିବା ପାଇଁ

ବାରବାର ଖାଲି କହୁଛି ।

ଆମ୍ବ ବଉଳର ବାସନା ବିତରି

ବସନ୍ତ ଋତୁଟି ଆସିଛି....


ପତ୍ର ଗହଳରେ ପଞ୍ଚମ ତାନରେ

କୋଇଲିଟି କୁହୁ ଗାଉଛି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action