Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Pattnayak

Inspirational

3  

Santosh Pattnayak

Inspirational

ବହି

ବହି

1 min
239



ପରପିଢି ପାଇଁ ଜ୍ଞାନ ଗନ୍ତାଘର

ସାଇତା ମାଧ୍ୟମ ବହି

ଶିକ୍ଷା ସାଧନାକୁ ସାଧିବା ପାଇଁକି

ଉପଯୁକ୍ତ ଅଟେ ଏହି....


ପୁରୁବ କାଳରେ ରହିଥିଲା ଇଏ

ତାଳପତ୍ର ଦେହ ଧରି

ପରବର୍ତ୍ତୀ କାଳେ କାଗଜେ ତିଆରି

ମଣିଷର ମିତପରି....


ଇତିହାସ ସାଥେ ଭୌଗଳିକ ସ୍ଥିତି

ସବୁ ତା ଛାତିରେ ସଜା

ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା ନାଟକ ରଚନା

ଦିଅଇ ମେଞ୍ଚାଏ ମଜା...


ଯୁଗ ବଦଳୁଛି ରୁଚି ବଦଳୁଚି

ଆଜି ବଦଳିଚି ବହି

କାଗଜ ଜାଗାରେ ଇ ବୁଉକୁ କୁ

ପଢୁଅଛୁ ସବୁ ଯାଇ....


ଇ ପତ୍ରିକା ଅବା ଇ ବୁଉକୁ ହଉ

ଯାହାବି ହେଲେସେ ବହି

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ସିଏ ଆମରି ସାଥିରେ

ଥିବ ଆମ ସଖା ହୋଇ....


✍ସନ୍ତୋଷ ପଟ୍ଟନାୟକ, ବେଗୁନିଆପଡା ବ୍ଳକ୍,

ତିରିଡା /ଗଞ୍ଜାମ । ☎️ 8866359211


Rate this content
Log in