Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

BISWESWAR MAJHI

Others

5.0  

BISWESWAR MAJHI

Others

ଆସ ନିଆଁ ପୁଇଁବା

ଆସ ନିଆଁ ପୁଇଁବା

1 min
173


ଗ୍ରୀଷମ ବରଷା ଶୀତ ତିନି ଋତୁ ଅତି ନିଦାରୁଣ ପରି

ବରଷା ଖରାକୁ ଛତା ଶୀତ ଦିନେ ପଶମ ଘୋଡାଇ କରି ।


ଧନୀକ କରନ୍ତି ଉପଶମ ସିନା ଗରିବ ଲୋକଙ୍କ ପାଇଁ

ହାଡଭଂଗା ଶୀତ ଉପଶମ ପାଇଁ ଭଲ ପନ୍ଥା କିଛି ନାହିଁ ।


ନିଆଁ ପୁଇଁବାକୁ ଜାଳକାଠ କିଛି ଯୋଗାଡ କରି ଜତନେ

ଏକାଠି ହୁଅନ୍ତି ନିଆଁ ଚାରିପଟେ ଘରେଘରେ ଶୀତ ଦିନେ ।


ଗପଶପ ସେଠି ଜମିଯାଏ ଟିକେ ଉପଶମ ହୁଏ ଶୀତ

ଠକଠକ ଖନି ବାଜିଯାଏ ପାଟି ତଥାପି ଗାଆନ୍ତି ଗୀତ ।


ରାମ ଲଇକ୍ଷଣ ଗଲେ ମୃଗ ମାରି ସୀତାଙ୍କୁ ଛାଡି କୁଟୀରେ

ଲଂକାର ରାବଣ ମାୟାବୀ ଭିକ୍ଷାଶୀ ହରିଲା ତାଙ୍କୁ ଅଚୀରେ ।


ପରିବାର ଜନେ ଅଡିଶା ପଡିଶା ଏକାଠି ବସିବା ମଜା

ନିଆଁ ପୁଆଁ ଏକ ଅଭିନବ ଶୈଳୀ ନାତିକୁ ଡାକଇ ଅଜା ।


ଗୃହିଣୀ ତା ମଧ୍ୟେ ଚା' ଟିକେ ଦେଇ ଆସର ଜମାନ୍ତି ଭଲ

ଅବୋଧ ଶିଶୁଙ୍କୁ କୋଳରେ ପୁରାଇ କରୁଥାନ୍ତି ଟିକେ ଗେଲ ।


ନିଆଁ ଲିଭିଗଲେ ଯିଏ ଯାହା ବାଟେ କର୍ମ ଆଦରି ଯାଆନ୍ତି

କର୍ମ ବିନା ଦରିଦ୍ରର ମୁକ୍ତି କାହିଁ ବର୍ଷା ଶୀତ ଖରା ତାତି !!


-ବିଶ୍ୱେଶ୍ୱର ମାଝୀ-


Rate this content
Log in