Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamatamanjari Das

Others

3  

Mamatamanjari Das

Others

ଭିନ୍ନ ଏକ ସମ୍ପର୍କ

ଭିନ୍ନ ଏକ ସମ୍ପର୍କ

1 min
6.8K


ଆସିଥିଲା ବର୍ଷା,

ହସୁଥିଲା ଆକାଶ,

ଛୁଉଁଥିଲା ମାଟି,

ଟୁପ୍ ଟାପ୍ ମେଘର ଗଜରା,

ତା'ର ସେ ଗଜରାରେ

ମତେ ସେ ଗୁଡେଇ ତୁଡେଇ

ଜଡ ସଡ କରି  ଚାଲିଗଲା ।

ଏବେ ଆସିଛି ଶରତ

କାଚ କେନ୍ଦୁ ପରି ଆକାଶ,

ପାର୍ବଣର ଋତୁ ,

ନଦୀ ପଠା କାଶତଣ୍ଡୀ ଫୁଲରେ ଭରା,

ଗହୀର ରେ ଗର୍ଭିଣୀ ଧାନକେଣ୍ଡା ର

ଲହ ଲହ ସ୍ୱର ।

ସେ ବି ତ ଦିନେ ଚାଲିଯିବ,

ଏମିତି ତ ଲାଗିରହିବ ଯିବା ଓ ଆସିବା,

କିଏ ଭିଜାଇ ଦେବ ତ,

କିଏ ମନ ମୋହି ନେବ,

କିଏ ପୁଣି ଡହ ଡହ ଖରାରେ

ତତାଇ ଦେବ ତ,

ପୁଣି କିଏ ହାଡଭଙ୍ଗା ଶୀତରେ

ଥରାଇ ଚାଲିଯିବ ।

କିନ୍ତୁ, ବିଡମ୍ବନା,

ଯିଏ ଆସୁ

ଯିଏ ବି ଯାଉ ,

ମାଟି ରୁ ଆକାଶ ଆଉ ଆକାଶରୁ ମାଟି -

ସେମାନଙ୍କର ସମ୍ପର୍କ ତ ଅଭିନ୍ନ,

ସେମାନେ ତ ସବୁଦିନ ସବୁବେଳେ

ଏମିତି ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କ ସହିତ

ପାଦ ମିଳାଇ ଚାଲିଥିବେ ଆଉ

ଭିନ୍ନ ଏକ ସମ୍ପର୍କରେ ବାନ୍ଧି ହୋଇ

ରହିଥିବେ ଯୁଗ ଯୁଗ ପାଇଁ ....।

##ମମତା ମଞ୍ଜରୀ ଦାସ ,କଟକ##


Rate this content
Log in