Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sarada Parida

Drama Comedy Inspirational

2  

Sarada Parida

Drama Comedy Inspirational

ସଂସାର

ସଂସାର

1 min
7.1K


େହ ସଖୀ
ତାଳ ଗଛେର ବସା ବା􀆆ୁ􀇆ବା
େସ ଚେଢଇ ଦ􀆓ତିଠୁ ଶି􀇅ବା କି
ବସା ବା􀆆ବି ାର କଳା ।
େଦଖୁନ ,
େକେଡ ଯତନେର କୁଟା କାଠି େର
େଯାଡୁ ଛ ି ମାଇପି ଚେଢଇ ଟା ;
କାହ 􀇂 େସ􀇆େର ତ
େଭଦ ଭାବ ନାହିଁ ।
େଦଖ େଦଖ
େକେଡ ଝଲସ ି ଉଠୁ ଛ ି ବସାଟା
ପୁରୁଷ ଚେଢଇ ତ ବଡିମା କରୁନି ;
ଜାହରି କରୁ ନ ି ମାମଲତ ି ତାର
ଓଲଟ ି ଥ􀅠 ଘଷ ି ମା􀇅 ଦଉଛ ି ବସା କୁ ।
େହ ସଖୀ କଣ କହୁଛ􀅽ି େସମାେନ ;
ଆସ ପାରବି ା ଯଦ ି ଶୁଣନି ବା ,
ଆମ ର ତ ଏ େତଲ ଲୁଣ ର ସଂସାର େର
ନତି ି ନତି ି 􀇅ଟ ଖାଟ
ତୁ ତୁ େମ େମ
ଦାଇ􀅭 ଫି􀅏ା ଫି􀅏ି
ଟେି କ ଶ􀇅ି ନଅି େ􀅽 ନ ି ଆେମ
ତା􀅋ଠୁ
ଏ ଘର ସଂସାର ଚେଳଇବାର କଳା ।
ଶାରଦା 􀈄ସାଦ ପରିଡା
ଅ􀅼ାପକ, େମକାନିକାଲ ଇଂଜିନିୟରିଗଂ,
େକାଣାକ􀆽 ବି􀅗ାନ ଏବଂ େବୖଷୟିକ ମହାବିଦ􀈻ାଳୟ
ଜଟଣୀ ,


Rate this content
Log in