Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sadananda Sahoo

Others

2  

Sadananda Sahoo

Others

ଉପହାର

ଉପହାର

1 min
585


ଉପହାର

! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

ଉପହାର ଦାନ ପ୍ରେମ ପ୍ରତିଦାନ

ଜୀବନର ହସ ଫୁଲ

ସମୃଦ୍ଧି ବିଜୟ ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାର

ମୂଲତା' ଅମୂଲ ମୂଲ !!


ସର୍ବାଗ୍ରେ ଉତ୍କର୍ଷେ ଉପହାର ବର୍ଷେ

ପ୍ରେମର ମର୍ଯ୍ୟାଦା ପାଇଁ

ପ୍ରେମର ପ୍ରେମୀକ ବିଶିଷ୍ଟ ସାଧକ

ସମର୍ପଣେ ଉଠେ ଚେଇଁ ! !


ପ୍ରେମର ଆଦର୍ଶ ତ୍ୟାଗପୂତ ଚିତ୍ତ

ସର୍ବଶ୍ରେଷ୍ଠ ଉପହାର

ପ୍ରେମୀକ ପ୍ରେମିକା ସର୍ବ ଜନାଦୃତା

ଏ'ବ୍ରତକୁ ଉପଚାର ! !


ଧନଜନ ମନ ପବିତ୍ର ଆସ୍ଥାନ

ସତ୍ୟର ପ୍ରତୀତି ଛବି

ମହା ଭେଟଘାଟ ଅପୂର୍ବ ମିଳନ

ଉପହାରେ ଅନୁଭବି ! !


ସରଗ ମୁକୁତା ନାଇଁବାକୁ ଇଚ୍ଛା

ପ୍ରେମିକା'ର ମନଭାଷା

ପ୍ରେମୀକ ରସିକ ବଡ଼ ସାହାସିକ

ସରଗକୁ ଖୋଜେ ରାସ୍ତା ! !


କବିର କବିତା ଚାରୁ ବନଲତା

ଔପଚାରେ ଉଦ୍ଭାସିତ

କବିପ୍ରାଣ ଯୋଗ୍ୟ ଉପହାର ମିତ

କବି' କିନ୍ତୁ ଉପେକ୍ଷିତ ! !


ହେ'ଉପହାର ଦାତା ହେଜଏ ବାରତା

ଯୋଗ୍ୟଭବ୍ୟ ବର ପୁତ୍ର

କବିର ସାଧନା ଜୀବନ ଯମୁନା

କବି ଉପହାର ମିତ୍ର ! !


ପ୍ରାଣ ପ୍ରତିଷ୍ଠାତା ଆହେ ' ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା

ତବ' କୃତି ସର୍ବଶ୍ରେଷ୍ଠ

ଏହି ଉପହାର ତ୍ରୀପୁରେ ଆଦର

ସର୍ବଜନେ ଏକନିଷ୍ଠ ! !

@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @

ସଦାନନ୍ଦ ସାହୁ , ଧୁରୁଷିଆ , ଆଠଗଡ , କାଟକ ,


Rate this content
Log in