Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Classics

ବହୁଛି ଅବନା ବାଇ

ବହୁଛି ଅବନା ବାଇ

1 min
6.7K


ସନ୍ଥକବି ଭୀମ ଭୋଇ


ବହୁଛି ଅବନା ବାଇ, ଦିବାନିଶି ଏକ ହୋଇ ।

କେ ପାଇଛ ଅନ୍ତ ଆଦ୍ୟ ଚିହ୍ନି ରଖିଅଛ କାହିଁ । ଘୋଷା ।


ମହାଶୂନ୍ୟ ଶୂନ୍ୟେ ବାଟ ଅରୂପ ଅବର୍ଣ୍ଣେ ଭେଟ

ପିଣ୍ଡ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡରେ ଭେଦି ଧରି ନ ପାରିଲେ କେହି ।।


ନାହିଁ ଚେତା ହେତୁ ଦ୍ୱାରେ, ନ ଥାଇ ମନର ଭିତରେ

କାୟା ଛାୟା ମାୟା ଠାରେ କାହିଁ କିଛି ନ ଲାଗଇ ।।


କାମନା କଳ୍ପନା ଦ୍ୱାରେ ନ ମିଶେ ହେଜ ପାଞ୍ଚରେ

ତାଙ୍କୁ କେ କରିବ ଠାବ ଯାର ନାହିଁ ହାଇ ଛାଇ ।।


ନ ପଶେ ଶବ୍ଦ ଆକାରେ ଏକୌଶପୁର ବାହାରେ

ସାର ବ୍ରହ୍ମ ଏକ ପାଦ ରହିଛି ଗୁପତ ହୋଇ ।।


ସ୍ଥିତି ବସ୍ତିକୁ ରଚିଲା କେଉଁ ଭିତରେ ରହିଲା

ଯେ ତାଙ୍କୁ ଭେଟାଇ ଦେବ ତା ପାଦ ଧରିବି ଯାଇ ।।


ନ ଘେନେ ସେବା ଭକତି ଦର୍ଶନ ଭଜନ ନାସ୍ତି

କହେ ଭୀମ ଅରକ୍ଷିତ ନିଗମେ ରହିଲା ଯାଇ ।।


ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics