Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Others

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Others

କପିଳା ବୋଲିଣ ଗାଈ ସେ

କପିଳା ବୋଲିଣ ଗାଈ ସେ

1 min
1.2K


କପିଳା ବୋଲିଣ ଗାଈ ସେ ସଦା ସର୍ବଦା ଯୁବା ।

ଷଡ଼ମୁଖ ତିନିଲୋଚନ ଏକ ପାଦରେ ଉଭା ।

ଭଲା ବିପରୀତ ଗାଈ ସେ ଲାଞ୍ଜ ବାଟେ ଚରଇ ।

ମୁଖ ବାଟେ ତାର ମଳ ଯେ ଚକ୍ଷୁ ବାଟେ ପ୍ରସଇ ।

ଧବଳ ମୂରତି ଗାଈ ସେ ତାର ନାମଟି ହୀରା ।

ସଦଗୁରୁ ସେବା କଲେ ତୁ ଭେଦ ପାଇବୁ ପରା ।

ଦଶ ଖୁରା ସେହି ଗାଈର ତାର ଚାରୋଟି ପାଦ ।

ଗୁରୁସେବା କଲେ ପାଇବୁ ଆର ମରମ ଭେଦ ।

ଅଢ଼ାଇ ଦିନର ଗାଈ ସେ ତ ହେଲା ବଣୁଆ ।

ଗୁରୁକୃପା କଲେ ଗୋପାଳେ ହେବ ସେ ଗାଈ ଦୁହାଁ ।

ଗାଈକି ଗୁହାଳ ସଜାଡ଼ ପାଞ୍ଚ ଖମ୍ବ ବସାଇ ।

ତହିଁ ତିନି ଶ୍ରେଣୀ ନିରୋଧି ବତା ଛାତେଣୀ ଦେଇ ।

ଷଡ଼ ଗୁଣ କରି ଲଇ ସେ ଗଣ୍ଠି ତ୍ରିଗୁଣେ ଦେଇ ।

କହେ ପର୍ଶୁରାମ ବିହାରୀ ଗୁରୁ ସେବିଲେ ପାଇ ।


Rate this content
Log in