Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Bikesh Sahu

Tragedy

2  

Bikesh Sahu

Tragedy

ପ୍ରୀତି କବିତା

ପ୍ରୀତି କବିତା

1 min
6.8K


ମୁଁ ପଚାରୁଥିବା

ସବୁ ତକ ପ୍ରଶ୍ନର ଉତ୍ତର ତ ଦେଇଦିଅ

ହେଲେ ସେ ସବୁ ତ

ସାଜି ଯାଏ ମୋ ପାଇଁ

ଗୋଟେ ଗୋଟେ ପ୍ରଶ୍ନ

ଖୋଜିବାକୁ ତ ନିଇତି ମୁଁ

କରିଥାଏ କେତେ ଯେ ପ୍ରୟତ୍ନ

ହେଲେ ତ ପାଏ ନା

ଗଢି ବସେ ମୋ ପାଇଁ ତ

ଭିନ୍ନ ଏକ ପ୍ରଶ୍ନର ଦୁନିଆ ।

ତୁମ ପ୍ରତିଟି କଥାରେ

କାହିଁକି ଯେ ଭରିରହେ

ବାସ୍ତବ ଓ ଅବାସ୍ତବର ପ୍ରତିରୂପ

ବିଗତ ସ୍ମୃତି ସବୁର

ମତୁଆଲା ପୀରତିର

ଧାରେ ଧାରେ ପ୍ରିୟା

ତୁମ ବିରହର ଦୁଃଖ

ମେଞ୍ଚା ମେଞ୍ଚା ଖୁସି

ତା ସାଥିରେ ପୁଣି

ମୋ ମଥାରେ ବୋଳା

ତୁମ ସେଇ ପ୍ରେମର କଳଙ୍କ ।


Rate this content
Log in