Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Puspita Dash

Others

3  

Puspita Dash

Others

ବର୍ଷା ..ଏକ ଋତୁର ନାମ

ବର୍ଷା ..ଏକ ଋତୁର ନାମ

1 min
13.5K


ବର୍ଷା ..ଏକ ଋତୁର ନାମ

ପୁଷ୍ପିତା ଦାଶ

ବର୍ଷାଗୋ ତୁମ ନୂପୁର ନିକ୍ବଣ

ଶ୍ରାବଣୀ ଆଖିରେ ଲୁହ,

ବ୍ୟଥା ବିଧୁରିତ ପ୍ରଣୟୀ ବୁକୁର

ତୁମେ ଯେ ଅସରା କୋହ;

ଆସ ଯେବେ ତୁମେ ପର୍ବତ ଶିଖରେ

ଗଗନ ବୁକୁରେ ଖେଳ,

ମେଘ ଡମ୍ବରୁ ମନ୍ଦ୍ର ନିନାଦ

କୃଷ୍ଣ ବାଦଲ ମେଳ;

ପଲକେ ହରିତ ଧରା ବି ଶୋଭିତ

ବୃକ୍ଷଲତାରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ,

ନଦୀ ଓ ତଡାଗ ଜଳରେ ପୂରିତ

କେଦାରେ ସବୁଜ ବର୍ଣ୍ଣ;

ବକ୍ଷେ ତୁମର ଚପଳା ଚମକେ

ଚାରୁ ଚିତ୍ର ମନ ମୋହେ,

ଜୀବନ ଜୀବିକା କୃଷକର ଆଶା

ବନେ ବନବାସୀଟିଏ;

ସୁପ୍ତ ମାଟିରୁ ଚେଇଁ ଉଠେ ଶିଶୁ

ଅଙ୍କୁରର ଉଦ୍ ଗମ,

ଅଦ୍ଭୁତ ଚିତ୍ରେ ଶୋଭିତା ଧରଣୀ

ମୋହେ ଭାବୁକର ମନ;

ବର୍ଷା ବିଧୁର ଝିଙ୍କାରୀ ଝଙ୍କାର

ମଣ୍ଡୂକ ର ସେ ସ୍ବର,

ପଶୁପକ୍ଷୀ ଜୀବକୁଳ ଯେ ଆର୍ଦ୍ର

ହୁଅନ୍ତି କେବେ କାତର;

ଦେହୁ ଦେହାତୀତ ଅମ୍ବରୁ ସାଗର

ତୁମେ ଖେଳୁଥାଅ ଖେଳ,

ତୁମ ପାଇଁ କେବେ ତୃପ୍ତ ଧରଣୀ

କେବେ ଯେ ରୂପ କରାଳ;

ଧୂଳି ଧୂସରିତ ଧରିତ୍ରୀ ଆହ୍ୱାନ

ଆସଗୋ ଆସଗୋ ପ୍ରିୟ,

ଜଳ ଦାନ କରି ରଖ ଏ ସୃଷ୍ଟି

ଦିଅନି ଆଖିରେ ଲୁହ ।।

ଝାରସୁଗୁଡା ,ଓଡିଶା


Rate this content
Log in