Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Action Inspirational

ଭକତକୁ ଧରି ରଖେ

ଭକତକୁ ଧରି ରଖେ

1 min
350


ମାଆ ବୋଲି ତାକୁ ଡାକିଦେଲେ ଥରେ

ଶରଧାରେ ଓ...ଓ କରେ ,

ମମତାମୟୀ ସେ କଲ୍ୟାଣମୟୀ ଯେ

ଦୁଃଖ,ଶୋକ ସବୁ ହରେ ।


କେତେ କେତେ ରୂପେ ପୂଜାପାଏ ସିଏ

ଶକ୍ତିମୟୀ-ଶାକମ୍ବରୀ ,

ଜଗତ କଲ୍ୟାଣେ ବାରବାର ଆସେ

ଏ ଧରାକୁ ଅବତରି ।


ଯିଏ ଯେଉଁ ନାମେ ଆଦରେ ଡାକିଲେ

ମାଆ ସୁପ୍ରସନ୍ନା ହୁଏ ,

ସନ୍ତାନ ବତ୍ସଳା ଅଟଇ ସେ ଯେଣୁ

ସୁଖ,ଶାନ୍ତି ଯାଚି ଦିଏ ।


ଚାହେଁନାହିଁ କେବେ ଭକତ ପାଖରୁ

ପାଇବାକୁ ହୀରା-ମୋତି ,

ଲୋଡ଼ା ତା'ର ଖାଲି ଆନ୍ତରିକ ଶ୍ରଦ୍ଧା

ଭକତର ଭାବ ଭକ୍ତି ।


ଭକତି ଭାବରେ ଡାକଦେଲେ ତାକୁ

ରହିଥାଏ ପାଖେ ପାଖେ ,

ସର୍ଵ ସଙ୍କଟରୁ ପଣତ ଉହାଡ଼େ

ଭକତକୁ ଧରି ରଖେ ।।


ବି. ନିରୁପମା

ମାମୁରିଆ, ଛେଣ୍ଡିପଦା,ଅନୁଗୋଳ।


Rate this content
Log in