Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Others

2  

Ram Prasad Bisoi

Others

ମୃଛ କଟିକା ! ମାଟିର ଖେଳନା,

ମୃଛ କଟିକା ! ମାଟିର ଖେଳନା,

1 min
7.1K


ମୃଛ କଟିକା ! ମାଟିର ଖେଳନା,

ରାସ୍ତା ପଡିଛି ଲମ୍ବା, ଚାଲିବାର ଅଛି, ନିଜ ଚାଲି ନିଜେ ଏକାକି , ସାଥି ଟିଏ ମିଳି ଯାଇପାରେ, ଜରିଆ ଅବକାଶ ବିନୋଦନ କିନ୍ତୁ, ରାସ୍ତା କଡ଼ରେ ଥିବା ମାଇଲଖୁଣ୍ଟରେ ଲେଖିବାକୁ ଅଛି, ଦିନ,ମାସ,ସମୟ, ଆଉ ବିଷୟ ବର୍ତ୍ତମାନ, ସକାଳ, ସନ୍ଧ୍ୟା ଓ ରାତ୍ର ଅଘଟଣ ଘଟଣାବଳୀ, ପରିଚିତ ଓ ଅପରିଚିତଙ୍କ ସମାହାର, ସବୁଦିନ ପାଇଁ, ଚାଲିବା ଏକ ପ୍ରହସନ, ଯେଉଁଠି ବନ୍ଦ, ସେଠି ଇତି , ରହିଯିବ ଖାଲି ଗତକାଲି, ମାଟିର ଖେଳନା ମାଟିରେ ଯିବ ମିଶି ସମୟର କାଳ ଗର୍ଭରେ ହଜିଯିବେ, ସବୁ କ୍ଲିଓପଟ୍ତରା, ସବୁ ଜୁଲିଏସ ସିଜର, ବସନ୍ତସେନା ଓ ଚାରୁଦତ୍ତ , ମୃଛ କଟିକା ।

ରାମ ପ୍ରସାଦ ବିଶୋଇ (କାଶ୍ୟପ) ରାୟଗଡ଼ା । ତା-୨୫-୦୫-୧୬ ସକାଳ-୦୮-୧୯ ମି, ରାୟଗଡ଼ା ।


Rate this content
Log in