Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Drama

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Drama

ଖେଳ ସାଥେ ତାହା ଅଭ୍ୟାସୁଥିବି

ଖେଳ ସାଥେ ତାହା ଅଭ୍ୟାସୁଥିବି

1 min
463



ଭାରି ଭୋକ ଏବେ ଲାଗୁଛି ବୋଉ ,

କାମ ଦାମ ତୋର ସେତିକି ଥାଉ ।

ଖାଇବାକୁ ମୋତେ ଦେଏ ସଅଳ ,

ସାଙ୍ଗମେଳେ ଯାଇ ଖେଳିବି ଖେଳ ।


ଦେବୁ,ଜଗା,ସୋନୁ ଗଲେଣି ମିଶି ,

ଖେଳକୁଦ ସବୁ କରିବେ ହସି ।

କହିଥିଲୁ ଆଜି କରିବୁ ପିଠା ,

ଚକୁଳି କି ମଣ୍ଡା ଦେ ଦୁଇଟା ।


ଯାହା କରିଛୁ ତୁ ଦେଏ ଆଣିକି ,

ଖାଇ ଦେଇ ମୁହିଁ ଯିବି ତେଣିକି ।

ତୋ ହାତ ପରଷା ସୁଆଦ ଲାଗେ ,

ସେଥିପାଇଁ ପରା ଆହୁରି ମାଗେ !!


ବିଦ୍ୟାଳୟ ପଢ଼ା ସାରି ଫେରିଲି ,

ଚଞ୍ଚଳ ଖାଇଲେ ଯିବି ମୁଁ ବୁଲି ।


ସୁର ଭାଇ ସେଠି ଶିଖାନ୍ତି ଖେଳ ,

କେତେ ପ୍ରକାରର ଦେହ କୌଶଳ ।

ବଢ଼ିବ ଉଚ୍ଚତା-ଦେହର ଶକ୍ତି ,

କେତେ ପିଲା ତାହା ଶିଖନ୍ତି ନିତି ।


ଲମ୍ବ ଡିଆଁ,ଦୌଡ଼-ଉଚ୍ଚକୁ କୁଦି ,

ଶିଖିଲିଣି କିଛି ମୁହିଁ ଜଲଦି ।

ଏବେ ସେଇଠିକୁ ଖାଇକି ଯିବି ,

ଖେଳ ସାଥେ ତାହା ଅଭ୍ୟାସୁଥିବି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama