Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Inspirational

2  

Ram Prasad Bisoi

Inspirational

ପାଗଳର ପ୍ରଳାପ-୫

ପାଗଳର ପ୍ରଳାପ-୫

1 min
6.6K


ନିରବ ମରୁଭୂମି

ଉତ୍ତପ୍ତ ବାଲୁକା ରାଶି

ସାପ ବିଛା କଙ୍କଡଙ୍କ ସହର

କିଛି କଣ୍ଟା ଗୁଳ୍ମ,

ଖଜୁରୀ ଗଛର ଛାୟା,

ମୃଗତୃଷ୍ଣା ,

କେଉଁଠି କେମିତି

ମରୁ ଉଦ୍ୟାନ ଜୀବନ !

କମ ଲୋକଙ୍କ

ଜୀବନରେ ମିଳେ

ମୁନ୍ଦାଏ ପାଣି,

ଓଟର ଧିର ସବାରି

କ୍ଵଚିତ ପାର କରନ୍ତି

ନୀରବରେ ମରୁଭୂମି

ଆଉ ଗୁଡ଼ାଏ ଲୋକଙ୍କ

ଆର୍ତ୍ତନାଦ------------!

ମରୁ ଝଡରେ ହଜିଯାଏ,

ଆରବୀ ଶେଖ ନାଚନ୍ତି

ଗଣିକାଙ୍କ ଗହଣରେ

ବେଲ୍ଲୀ ନାଚ

ଜଙ୍ଗଲର ନିୟମ ଚାଲେ

ମୋ ସହରରେ

ସମସ୍ତ ସହରବାସି ସୁପ୍ତ

ଚେତନା ଯେ ଅଭାବ

ଲେଡି ଗୁଡ଼ କହୁଣିକୁ ବହିଲାଣି

କିଏ ଶୁଣୁଛି !

ପାଗଳ ର ପ୍ରଳାପ ।


ରାମ ପ୍ରସାଦ ବିଶୋଇ (କାଶ୍ୟପ)

ରାୟଗଡ଼ା ।

ତା-୧୬-୦୫-୧୬

ସମୟ-ସକାଳ-୧୧ ତା


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational