Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Children Classics

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୧

Children Classics

ଜହ୍ନମାମୁଁ -2

ଜହ୍ନମାମୁଁ -2

1 min
6.8K


ସାର୍ ବାସୁଦେବ ସୁଢଳଦେବ


ଦେଖ ମାମୁଁର କିରଣ ପ୍ରକାର ।

ହୋଇଛି କତକ ଗୁଣ୍ଡା ଆକାର ।

ଅନ୍ଧାର ମହା ସାଗରରେ ପଡ଼ି ।

ମଳିକି ଦେଉଛି ତଳକୁ ତଡ଼ି ।

ଛାଇଯାକ ମିଛ ।

ପଙ୍କ ଗୁଡ଼ାକ ବସିଛି ଦେଖୁଛ ।୭।


ଦେଖିଲି ମାମୁଁର କର କର୍ତ୍ତରୀ ।

ଆକାଶ କଳାକୁ ଦେଲା କତୁରି ।

ନାନାସ୍ଥାନେ ଘର ବୃକ୍ଷର ଛାଇ ।

ବୋଲନ୍ତି ଯେହୁ ନିଶ୍ଚୟ ସେବାୟୀ ।

ଜାଣିଲି ଜାଣିଲି ।

ପଡ଼ିଛି ତଳରେ ଆକାଶ ଛାଲି ।୮।


ଚନ୍ଦ୍ରିକା ପାଉଁଶ ବୋଳି ଦେହରେ ।

ତାରକା ଅସ୍ଥିଲମ୍ବାଇ ଗଳାରେ ।

କପାଳ କରି ଧରିଛି ମାମୁଁଙ୍କୁ ।

ତହିଁ ରଖିଛି ସିଦ୍ଧ ଅଞ୍ଜନକୁ ।

ରଜନୀ କାପାଳୀ ।

ଭ୍ରମୁଛି ଏଦ୍ବୀପ ସେଦ୍ବୀପ ମିଳି ।୯।


କେହି କେହି ଦେଖି ମାମୁଁ କଳଙ୍କ ।

କହୁଥାନ୍ତି ଏହା ସାଗର ପଙ୍କ ।

କେ କହେ ଧରିଛି କୁରଙ୍ଗ ବର ।

ଭୂମିର ଛାଇ ବୋଲନ୍ତି ଅପର

ସବୁ ମିଛ ମାଳା ।

ଅମୃତ ହାଣ୍ଡିର ନିଶ୍ଚୟ କଳା ।୧୦।


ଦିନେ ଗିଳୁଥିଲା ରାହୁ ମାମୁଁଙ୍କୁ ।

ସେକାଳେ ମେଘ ଧାଉଁଛି ପୂର୍ବକୁ ।

କୁତୁହଳୀ ହୋଇ ଦେଖିଲି ଯାଇ ।

ହାତୀପରି ଏକ କଳା ବିଲାଇ ।

ଉଦ୍ଦେଶି ପ୍ରତିଚୀ ।

ପିଠା ଗୋଟେ ଚାବି ପଳାଉଅଛି ।୧୧।


ପୂର୍ବ ଅଚଳେ ମାମୁଁ ଉଭାହୋଇ ।

ଲହରୀ ସଦୃଶ୍ୟ କର ବଢ଼ାଇ ।

କୁମୁଦ ଦଳ କବାଟ ଫିଟାଇ ।

କର କାକର ଦିଅନ୍ତେ ଲଗାଇ ।

ଚମକି ଉଠିଲା ।

କୁମୁଦିନୀ ମନ୍ଦେ ମନ୍ଦେ ହସିଲା ।୧୨।

ସମାପ୍ତ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children