Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

2  

Hrushikesh Satpathy

Inspirational

କାବ୍ୟାଭିଷେକ

କାବ୍ୟାଭିଷେକ

1 min
6.6K


ହେ ବନ୍ଧୁ !

ହେ ମୋର ସାହିତ୍ୟ ସାଧକ !!

ହେ ସାରସ୍ବତ ସ୍ରଷ୍ଟା !!!

ହୁଅ ତୁମେ ଗାଳ୍ପିକ, ଔପନ୍ୟାସିକ ,

ହୁଅ କବି ଅବା ନାଟ୍ୟକାର ।

ସାଥି ମୋର ସୁଖରେ ଦୁଖରେ ।

ଭାଗୀଦାର ତୁମେ ମୋର ହସରେ କାନ୍ଦରେ।

ସାଥି ଟିଏ ପରି,

ସଖା ପଣେ

ମୋ' ଲୁହକୁ ପିଇ ଯାଅ

ହସରେ ବି ସାମିଲ୍ ହୁଅ ।

ତୁମେ ସ୍ରଷ୍ଟା !

ସମାଜର ହିତେ

ସୃଷ୍ଟି କର ଜ୍ଞାନର ସୌରଭ ।

ତୁମ ସୃଷ୍ଟି ଅବାଞ୍ଛିତ ନୁହେଁ,

ନୁହେଁ ନିରୁଦ୍ଦିଷ୍ଟ ।

ତୁମ କଲମର ଧାରେ

ଛିଞ୍ଚି ଦେଇଯାଅ

ସଂସ୍କାରର ରେଣୁ

ସମାଜର କୋଣେ କୋଣେ।

ରାଜା ତୁମେ

ସାହିତ୍ୟ ରାଜ୍ୟରେ ।

ରାଜାର ସମ୍ମାନ ପାଇଁ ତୁମେ ହକ୍ ଦାର ।

ସହନଶୀଳତା, ସୃଜନଶୀଳତା

ଥାଏ ତୁମ ଧମନୀରେ।

ବ୍ରହ୍ମା,ବିଷ୍ଣୁ, ମହେଶ୍ବର ପରି

ସୃଜି ପାର,ପାଳି ପାର,

ସଙ୍ଘାର ବି କରିପାର।

ହେ ପବିତ୍ର ସ୍ରଷ୍ଟା !

ପ୍ରଗତିର ଆବାହକ !!

ଚିର ନମସ୍ୟ ମୋ ପାଇଁ।

ତୁମ ବିଶାଳତା ଆଗେ

ମୁଁ କିଞ୍ଚିତ ସୂକ୍ଷ୍ମ ଶାଖାଟିଏ।

ଆସ ବନ୍ଧୁ,

ଆସ ସଖା, 

ଆସ ମୋର ଚିର ସହଚର !

ଈର୍ଷା, ଦ୍ବେଷ,ପରଶ୍ରୀକାତରତା

ସବୁ ଏଡି ହେବା ଏକ

ରଚିଯିବା ଆମରି ରଚନା।

ଜନ୍ମ ନେବ ନୂତନ ସମାଜ।

ଏକ ସଂସ୍କରୀ ସମାଜ ପାଇଁ,

କାବ୍ୟାଭିଷେକରେ 

ଅଭିଷିକ୍ତ ହେବ 

ଆଗାମୀ ସମାଜ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational