Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta Bhunya

Inspirational

3  

Prasanta Bhunya

Inspirational

ପ୍ରତ୍ୟଭିଜ୍ଞା

ପ୍ରତ୍ୟଭିଜ୍ଞା

1 min
6.6K


 ପଛକୁ ବୁଲି ଅନେଇଲେ ଲମ୍ବି ଯାଆନ୍ତି

ଏଇଠୁଁ ଏନ୍ତୁଡ଼ି ଘର ଯାଏଁ; ସ୍ମୃତି ସବୁ;

ଠାଁ କୁ ଠାଁ ମୋ ଦେହରେ ଚିହ୍ନ ତା’ର ସବୁ

ବାରି ହୋଇପଡ଼େ, ଏ ଉତୁରା ଯୌବନରେ;

କେତେ କଥା ଦୁଃଖସୁଖ ସବୁ ଅପାଶୋରା

ଅନଡ଼ୁହୀ ପରାୟେ ପୁନଶ୍ଚ ପାକୁଳେଇ ଯାଏ;

ସ୍ମୃତି କେବେ କଥା ହୁଏ, କବିତା ଆଉ କେବେ

ମୋତେ ବାଲୁରା କରେ ଆଉ ବାତୁଳ କେବେ;

ଏତେଘାନ୍ତି ଶାସନ ତା’ର ମୋ ସାମ୍ରାଜ୍ୟରେ

ସରି ଯାଉଥିବା ଜୀବନ ସଳିତା ସହିତ

ସେ ବି ଜଳେ ଧୁ ଧୁ ହୋଇ, ଅବାଧରେ...!

- ପ୍ରଭୂ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational