Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abhiram Sahoo

Others

3  

Abhiram Sahoo

Others

ନକର ହେ ପଥହୁଡା

ନକର ହେ ପଥହୁଡା

1 min
6.9K


କେଉଁ ଧୂପରେ ମୁଁ ବନ୍ଦିବି ତୁମକୁ

ଧୂପ ତ ଯାଉଛି ଜଳି

କେଉଁ ଦୀପରେ ମୁଁ ଆଳତି ବାଢିବି

ଘିଅ ତ ଯାଉଛି ସରି ॥

କେଉଁ ଫୁଲରେ ବା ପୂଜା ମୁଁ କରିବି

କାଲିକୁ ମଉଳିଯିବ

କେଉଁ ପାଟଡୋରେ ତନୁ ସଜେଇବି

କାଲିକୁ ପୁରୁଣା ହେବ ॥

କେଉଁ ମନ୍ଦିରରେ ଥାପିବି ତୁମକୁ

ତୁମେ ପରା ତା'ଠୁ ବଡ

କେଉଁ ସିଂହାସନେ ବସାଇ ପୂଜିବି

ସେ କି ତୁମଠାରୁ ଦୃଢ ॥

କେଉଁ ଭୋଗ ଅବା ନୈବେଦ୍ଯ ବାଢିବି

ଯାହା ନୁହେଁ ତୁମ ସୃଷ୍ଟି

କେଉଁ ମନ୍ତ୍ରରେ ଆମନ୍ତ୍ରିବି ପ୍ରଭୁ !

କାହିଁ ଅତୀନ୍ଦ୍ରିୟ ଦୃଷ୍ଟି ॥

କେଉଁ ଜଳନେଇ ପୂଜିବି,ତୁମରି

ନଖକୋଣେ ପରା ଗଙ୍ଗା

କେଉଁ ଅନ୍ନ ଅବା ବାଢିବି,ତୁମେ ତ

ଷାଠିଏ ପଉଟିଲଗା ॥

ଏ ସାରା ସଂସାର ଯାହାର ଭିଆଣ

ତା'ର ପୂଜାବିଧି ପାଇଁ

ଲୁହ ଦୁଇଟୋପା ଛଡା ଆଉକିଛି

ନିଜର ବୋଲି ମୋ ନାହିଁ ॥

କୋହ ଟଳମଳ ହୃଦୟ ଆଉ ମୋ

ଲୁହ ଛଳଛଳ ଆଖି

ସେ ଆଖିରେ ତୁମ ଦୁଇ ଚକାଆଖି

ସତେ ଯାଇଥିବ ଲାଖି ॥

ଭାବ‐ସରସୀରୁ ଭକତି‐କମଳ

ତୁମପାଦେ ଲୋଟୁଥିବ

ଲୁହରେ ପଖଳା ତୁମ ଦୁଇପାଦ

ଓଠ ମୋର ଚୁମୁଥିବ ॥

ପୁଣ୍ଯ ମୋ ଲୋଡା ନାହିଁ ମହାପ୍ରଭୁ !

ନାହିଁ ମୋ ମୋକ୍ଷ ଲୋଡା

ଭକ୍ତ‐ଭଗବାନ ଭାବ‐ବନ୍ଧନୁ

ନକର ହେ ପଥହୁଡା ॥

×××




Rate this content
Log in