Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Parshuram Biswal

Others

3  

Parshuram Biswal

Others

ଶୀତତାପ ନିୟନ୍ତ୍ରିତ କୋଠରିରେ

ଶୀତତାପ ନିୟନ୍ତ୍ରିତ କୋଠରିରେ

1 min
6.9K


ଶୀତତାପ ନିୟନ୍ତ୍ରିତ କୋଠରିରେ

 

ପର୍ଶୁରାମ ବିଶ୍ୱାଳ

 

ଶୀତତାପ ନିୟନ୍ତ୍ରିତ କୋଠରିରେ ହୁଏ ଏ ଦେଶ ଯୋଜନା

କି ବୁଝିଚି ସେଇ ଧନୀ ମଣିଷଟି ଏଇ ଗରିବ ବେଦନା

ତୂଳୀତଳ୍ପ ଶେଯେ ଯା’ ଦିନ ବିତୁଚି

କି ଅଛି ତା’ର ଭାବନା ?

 

ମୁଣ୍ଡଝାଳ ତୁଣ୍ଡେ ମାରି ଚାଷୀଭାଇ ଫଳାଏ ଫସଲ ତା’ର

ଯା’ର ଦାନ ପାଇଁ ବଞ୍ଚିଛି ମଣିଷ, କେ’ ରଖେନା ତା ଖବର

ଚାଷ ଯୋଜନାରେ ତା’ର ନାହିଁ ସ୍ଥାନ

ବିଚିତ୍ର କହିବା ସିନା ।

 

ସହରରେ ଖୋଜେ ସର୍କାର କାରଣ ଗାଆଁର ଗରିବୀ କଥା

ଗାଆଁ ଲୋକ ନେଇ ପଚାରେନା କେହି, ବିଚିତ୍ର ଏଇ ବ୍ୟବସ୍ଥା

ସେ ଯୋଜନା କିସ ହବ ରୂପାୟନ

ଏଠି ଅଛି ବିଡ଼ମ୍ବନା ।

 

ଗାଆଁ ଅର୍ଥନୀତି ବଦଳିଲେ ସିନା ହବ ଏ ଦେଶ ପ୍ରଗତି

ଆମରି ସଂସଦ, ବିଧାନସଭାରେ କୃଷକଟିଏ ନାହାନ୍ତି

ସମସ୍ୟା ଯାହାର ସେ ମୁହଁ ଖୋଲିଲେ

ସାମାଧାନ ସମ୍ଭାବନା ।

 

ବୁଝେଇକି ଥରେ କହିଦେ ଠାକୁର ସରକାରକୁ ଗୋଟିଗୋଟି

ଯାହାର ସମସ୍ୟା ସିଏ ଭାଗନେଲେ ଯୋଜନା ହବନି ତ୍ରୁଟି

ତେବେରେ ଉଡ଼ିବ ଫରଫର ହେଇ

ଦେଶର ସମୃଦ୍ଧି ବାନା ।

 

ଗ୍ରା.-ମିତ୍ରସେନପୁର, ପୋ.ଅ.-ଗମୁଁ

ଭା.-ଇନ୍ଦୁପୁର, ଜି.-ଯାଜପୁର, ପିନ୍-୭୫୪୨୧୪

ଫୋନ୍-୯୮୫୩୭୫୯୭୦୦

*****


Rate this content
Log in