Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Hrushikesh Satpathy

Fantasy

2  

Hrushikesh Satpathy

Fantasy

ସପନ ଦେଉଳ

ସପନ ଦେଉଳ

1 min
6.7K


ସପନର ଦେଉଳରେ

କିଏ ସେଇ କାଦମ୍ବିନୀ ।

ନିଜକୁ ଅରପିି ଦେଇ

କରିଦେଲା ମତେ ଧନୀ ।

ଜୋଛନା ରାତିିରେ ସତୀ

ହଜିଲା ଅତୀତ ପରି ।

ଗଲା ଦୂରେ,ଵହୁଦୂରେ

ଆଉ ନ ଆସିଲା ଫେରି ।


Rate this content
Log in