Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Titi Sarangi

Inspirational

2  

Titi Sarangi

Inspirational

ସୈନିକ

ସୈନିକ

1 min
6.9K


ଖରା ବରଷାରେ ଶୀତର ଦାଉରେ ବଞ୍ଚିବା ଯେଉଁଠି କଷ୍ଚକର,

ସେଇ ଜୀବନକୁ ନିତି ଜୀଉଥାଏ ସୈନିକଟିଏ ମୋ ଦେଶର ା

ଜନ୍ମକଲା ମାଆ ପଛେ ରହିଯାଏ ସୁଦୂରେ ରହଇ ଭିଟାମାଟି

ଦେଶର ଡାକରେ ଭୁଲି ହେଇଯାଏ ପ୍ରେମପୂର୍ଣ୍ଣ ପ୍ରେମିକାର ଚିଠି ା

ସେ ତ ପୁଅଟିଏ ପ୍ରଥମେ ଦେଶର ତାପରେ ହୁଏ ତ ଆଉ କାର

ପ୍ରତି ପଦପାତେ ମରଣ ସାଥୀରେ ଜୀବନକୁ କରେ ଅଂଗୀକାର ା

ସହିପାରେ ଯେତେ ଦୁଃସହ ଯନ୍ତ୍ରଣା ଯଥାର୍ଥ ବୀରର ପରିଚୟେ

ବୀର ଭୂମି ତାର ମାଟିର ମାଆକୁ କେତେ ଆଦରରେ ଚୁମୁଥାଏ ା

ତା ଲାଗି ସିନା ଏ ଦେଶର ସପନ ପୁରା ହୁଏ ପ୍ରତି ଛନ୍ଦେଛନ୍ଦେ

ରକତରେ ଭିଜା ମରଣରେ ତାର ଝୁରି ଭାରତର ଆତ୍ମା କାନ୍ଦେ ା

ଗୌରବ ତୋର ଚିର ସମୁଜ୍ଜଳ ରହିଥାଉ ବାବୁ ରହିଥାଉ

ତୋ ଲାଗି ଭାରତ ନିଜ ପରିଚୟେ ବିଶ୍ବ ଦରବାରେ ହସୁଥାଉ ା


Rate this content
Log in