Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Balabanta Sahu

Tragedy Others

2  

Balabanta Sahu

Tragedy Others

ମୁଁ ଯାଇଛି ଆଜି...

ମୁଁ ଯାଇଛି ଆଜି...

1 min
6.5K


ଧନ୍ୟ ସରକାର...

ଧନ୍ୟ ରାଜନୀତି...

ଧନ୍ୟ ହୋ ଓଡିଶାବାସୀ...

ଧନ୍ୟ ପ୍ରଶାସନ....

ଧନ୍ୟ ଜଗନ୍ନାଥ...

ଧନ୍ୟ ହେଉ ତମ ଜାତି ।

ସରକାରୀ କର୍ମୀ ଥିଲେ କୁକର୍ମେ..

ସଫା ସଫା ଜଣାପଡୁଛି....

ତିନି ତିନି ମାସ କରୁଥଲ କଣ ?

ଆଜି ରାଜନୀତି ଆସୁଛି ?

ନ୍ୟାୟ ଭିକ୍ଷା କରି କି ବା କରିଲି

ଦେଲ ପୁଣି ଭାରି ଚାପ

ଜାଣି ନଥିଲି ମୁଁ ସରକାର ଏଠି

ଦୋଷୀ , ଅପରାଧୀ ବାପ ।

ମୁଁ ବା କିଏ ଯେ ଓଡିଶା ରାଇଜେ 

ହୁଅଇ ଆଜି ଚର୍ଚ୍ଚିତ

ବଞ୍ଚିଥିବା ଯାଏ ନ୍ୟାୟଭିକ୍ଷା କରି 

ଶେଷେ ଦେଇଦେଲା ଯିଏ ପ୍ରାଣ ।

ଲେଖିଥିଲି ଚିଠି ମନର ରୋଷରେ

ମଣିଷ ସମାଜ ପାଇଁ 

ଚାହୁଁ ନଥିଲି ମୁଁ , ମୋ ଦୁର୍ଦ୍ଦଶା

ଆଉ କେହି ପାଉ ବୋଲି ।

ହେଲେ ହେବ କଣ ରାଜନୀତି ଏଠି

କୂଟନୀତି ନାମେ ବୁଲୁଛି

ସାଇଜ ସାଇଜ କରି ମୋଟା ଟଙ୍କାରେ

ମୋ ଲେଖା କାଗଜ ହଜିଛି ।

ଯାଉଛି ମୁଁ ଆଜି ଯାଉଛି.….ଯାଉଛି

କରିନି ମୁଁ ରୋଷ ଓଡିଶା ଉପରେ

ମୋ ଉପରେ ମୋ ରାଗ ସୁଝୁଛି

ଯାଉଛି.....ମୁଁ ଆଜି ଯାଉଛି.....।

Balabanta sahu     

Mob- 9078105234


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy