Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Drama

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Drama

ପରାଣ ହୋଇବ ତୋଷ

ପରାଣ ହୋଇବ ତୋଷ

1 min
257



ମନ ତୋଷିବାକୁ ଯେତେକ ପ୍ରୟାସ

କରୁଅଛ ଆଗୋ ସଖି ,

ସେଇ ମନ ଯାଇ ଆଉ କା ପାଖରେ

ହୋଇ ପାରୁନି ମୁଁ ସୁଖୀ ।


କେମିତି କହିବି କେତେ ଯେ ବେଦନା

ଚାପି ରଖିଛି ଏ ମନେ ,

ଅହରହ ସେଇ ମନମୋହନଙ୍କ 

ବଂଶୀଧ୍ୱନି ଶୁଭେ କାନେ ।


ନୟନ ଯୁଗଳ ଝୁରୁଅଛି ସଦା

ଦେଖିବାକୁ ନୀଳ ତନୁ ,

ଆନ କେଉଁଥିରେ ରୁଚି ନାହିଁ ମୋର

ସେଇ ମନଚୋର ବିନୁ ।


ଦିବାନିଶି ଖାଲି ତାଙ୍କୁ ହିଁ ଝୁରୁଛି

ମରମ ହେଉଛି ଦହି ,

ଆଗୋ ସଖିଶ୍ରେଣୀ ବିରହ ବେଦନା 

ଆଉ ହେଉନାହିଁ ସହି ।


ଆଣିଦେବ ଯଦି ସେ ପ୍ରାଣବନ୍ଧୁଙ୍କୁ

ପରାଣ ହୋଇବ ତୋଷ ,

ତେବେ ଯାଇ ମୋର ମଉଳା ମୁହଁରେ

ଉକୁଟି ଉଠିବ ହସ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama