Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Abhakanta None

Inspirational

2  

Abhakanta None

Inspirational

ପନ୍ଥୀ

ପନ୍ଥୀ

1 min
6.7K



ଜୀବନ ପଥରେ ଦୁଇଟି ପନ୍ଥିରେ ଜୀବ ଧରିଥାଏ ଗତି

ଗୋଟିଏ ସବଳ ଅନ୍ୟଟି ଦୁର୍ବଳ ଏତ ବିଭୁଦତ୍ତ ରୀତି ।

ସର୍ବଦା ସବଳ କବଳେ ଦୁର୍ବଳ ଚାଲେ ହୋଇ ମତୁଆଲା

ଜାଣିପାରେ ନାହିଁ ଦୁହିଙ୍କର ପାଇଁ ଗୋଟିଏ ଉପରବାଲା ।

ପିତା ମାତା ସ୍ନେହ ବଢ଼ଇ ନିଶ୍ଚୟ ମାତ୍ରାରେ ଦୁର୍ବଳ ପ୍ରତି

ଛୁଇଁ ଗର୍ବ ସୀମା ସବଳ ଗରିମା ହାରେ ଏତ ବିଧି ନୀତି ।


ଦୁରବଳ ଚିନ୍ତନେ ବହୁ ପରିମାଣେ ଅନାବିଳ କରେ ବାସ

ସବଳ ଚିନ୍ତନ ଆବିଳତା ପ୍ରେମ କରଇ ପରିପ୍ରକାଶ ।

ଜୀବନର ରାହୀ ପାଇଁ ପଥ ଦୁଇ ହୋଇଛି ବିଧି ବିଧାନ

ଯେ' ଲୋଡେ ଯେମିତି ପାଏ ସେ ସେମିତି ପ୍ରଭୁସତ୍ତାର ସନ୍ଧାନ ।

ହେ ପନ୍ଥୀ ! ନ ଭଳି ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ମାୟା ଢାଳି ଜୀବନ ରାହା ନ ଭିଜା

ବିବେକ ଅଧିନେ ରହି ପାଅ ଦିନେ ଜନମ ନେବାର ମଜା ।


Rate this content
Log in