Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Classics

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Classics

ବିଚଳିତ ହୁଏ ମନ

ବିଚଳିତ ହୁଏ ମନ

1 min
294


  


ତୁମ ବଇଁଶୀର ସାତସୁରେ ମୋର

ବିଚଳିତ ହୁଏ ମନ ,

ଜାଣିଶୁଣି ତୁମେ ନିଇତି ବଜାଅ

କାହିଁକି ହେ ଶ୍ୟାମଘନ !!


ମଧୁର ,ବିରହ,ବିଷାଦ,ମିଳନ 

ସବୁ ସୁର ଭାଙ୍ଗେ ଧ୍ୟାନ ।

ସବୁକିଛି ମୋତେ ଲାଗେ କୃଷ୍ଣମୟ 

ନ ରହେ ବିଷୟ ଜ୍ଞାନ ।


କାମଧାମ ସବୁ ଅଧାରେ ଛାଡ଼ିକି

ହୋଇଯାଏ ଆନମନା ,

ତୁମରି ପାଶକୁ ଧାଇଁ ଆସିବାକୁ

ଖୋଜଇ କେତେ ବାହାନା ।


ଗୋପପୁରେ ଯେତେ ରଟେ ଅପବାଦ

ଶୁଣେ ନ ଶୁଣିଲା ପରି ,

ତୁମଲାଗି ସାରା କଳଙ୍କକୁ ପରା

ନେଇଛି ତିଳକ କରି ।


ଜାଣେନା ମୁଁ କେଉଁ ଯୋଗ-ଲଗନରେ

ତୁମସହ ହେଲା ଭାବ ,

ଅଚାନକ କେବେ ବିଚ୍ଛେଦ ଘଟିଲେ

ନିଶ୍ଚୟ ଏ ଜୀଵ ଯିବ ।।



Rate this content
Log in