Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Titi Sarangi

Inspirational

2  

Titi Sarangi

Inspirational

ନୟାନ୍ତ

ନୟାନ୍ତ

1 min
1.4K


ବୋଲରେ ନଥାଏ ବୋଲି ଭାରୀ

ବାଧେ ତା ଦୁଷ୍ଟାମୀର ଭାଷା,

ତାକୁ ମନେଇବାକୁ ଯାଇ ଚିରକାଳ

ଯେତେ ସବୁ ଜଟିଳ ଅଙ୍କ କଷା ।

ସେ କିନ୍ତୁ ବେଧଡକ ଚଲେଇଥାଏ

ନିଜ ସଇରେ ଜୀବନର ଫର୍ଦ୍ଦ,

ସରେନା କେବେ ବି ତା ଇସ୍ତାହାର

ନୂଆ ନୂଆ ପୃଷ୍ଠାର ନୂଆ ଦସ୍ତାବିଜ।

ସେ ତ ଆବୋରି ବସିଥାଏ ସାରାଟା ସତ୍ତାକୁ

ତାକୁ ଛାଡି ସୁଖ ଅବା କାହିଁ

ନୟାନ୍ତ କରୁଛି ପଛେ ବରାବର ଦୁଃଖରେ

"ମନ"କୁ ଭୁଲି ଜୀବନର ସଂଜ୍ଞା ବି ତ ନାହିଁ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational