Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

5.0  

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

ଜୀବନର ମାନଦଣ୍ଡ

ଜୀବନର ମାନଦଣ୍ଡ

1 min
6.8K


କୋଟି ଜୀବଜନ୍ତୁ କୀଟ ତରୁ ତୃଣ ମଧ୍ୟେ ବିଚାରେ

ମଣିଷ ଜନମ ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ ଅଟଇ ଏଇ ସଂସାରେ।

ଦେବ କି ଗନ୍ଧର୍ବ ସଭିଏଁ ଝୁରନ୍ତି ନର ଶରୀର

ଅସାଧ୍ୟ ସାଧନ ହେଳେ କରିପାରେ କେବଳ ନର ।

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ଦୟା କ୍ଷମା ତପ ଦାନ ଧ୍ୟାନ ଧାରଣା

ମାନବ ଜନମେ ସମ୍ଭବ ହୁଅଇ ଅବଧାରଣା ।

ଜନମ ଦିବସ ଚେତାଏ ଆମକୁ ଅମୂଲ୍ୟ ବାଣୀ

କାଳ ସର୍ପ ଧୀରେ ଟାଣୁଛି ତାହାର ଗରଭେ ଜାଣି।

ଜନମ ମରଣ ଗୋଟିଏ ମୁଦ୍ରାର ଦୁଇ ପାରୁଶ

ବଢିଲେ ବୟସ ପରିଣତି ତା'ର କମେ ଆୟୁଷ ।

କାଲି ପାଇଁ ଯାହା ଭାବନା ମନରେ କରିବା ଆଜି

କିଏ ଜାଣେ କାଲି ଝାମ୍ପି ନେଇଯିବ ମରଣ ପାଜି । 

ପର ଉପକାର ସରଗ ନିଶୁଣି ପ୍ରାୟେ ବିଚାର

ପରିଚୟ ଆମ ଯେଉଁ ନାମେ ତାକୁ କର ଅମର ।

ଜନମ ବେଳରେ ସଭିଏଁ ଆନନ୍ଦ କାନ୍ଦଇ ଶିଶୁ

କରମ ଏପରି କରିଯିବା ସାରା ଜଗତେ ଦିଶୁ।

ମରଣ ବେଳାରେ ଅଧର ବିମ୍ବରେ ହସ ପସରା

ନେଇ ଚାଲିଯିବା ଲୁହ ଢାଳୁଥିବେ ଜଗତ ସାରା ।

        ବିଶ୍ୱେଶ୍ୱର ମାଝୀ


Rate this content
Log in