Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajesh Kumar Jain

Abstract

3  

Rajesh Kumar Jain

Abstract

ପରିବର୍ତ୍ତନର ରଥ

ପରିବର୍ତ୍ତନର ରଥ

1 min
6.6K


ପରିବର୍ତ୍ତନର ରଥ

 

ରାଜେଶ କୁମାର ଜୈନ୍ (ଶାନ୍ତିରାଜେଶ)

 

କାମନା-ବାଣରେ ହୋଇ ଅନ୍ଧ

ଭାଙ୍ଗିଯାଇଛି ସବୁ ମର୍ଯ୍ୟାଦାର ବନ୍ଧ

ଅବୋଧ ଶିଶୁ ପଡ଼ିଲେଣି ବଳି

ଯୁଗ ଏବେ ଚାଲିଛି କଳି ।

 

       ଚାରିଆଡ଼େ ଆଜି ହାହାକାର

       ଦ୍ୱିପହରରେ ଜୀବନ ନାରଖାର

       ନାହିଁ କାହାର ଭୟ ଆଉ ଡର

       ଜାଗିବ କି ଏ ନିଦ୍ରିତ ସରକାର ?

 

ଦୁଃଶାସନ ରାକ୍ଷସଙ୍କ ରଣହୁଙ୍କାର

ପ୍ରଶାସନ ଏବେ ପଙ୍ଗୁ, ଚାଟୁକାର

ନ୍ୟାୟପାଳିକାରେ ଆଜି ଭ୍ରଷ୍ଟାଚାର

କିଏ କରିବ ଏବେ ବିଚାର ?

 

       ଆଧୁନିକତାର ମାତାଲିଆ ସଂସ୍କୃତି

       ମାନସିକତାରେ ଆଜି ବିକୃତି

       କ୍ଷଣକରେ ନାରୀର ଅସ୍ତିତ୍ୱ ଛାରଖାର

       ଆଉ ଏକ ଅଗଷ୍ଟ କ୍ରାନ୍ତି ଦରକାର ।

 

ପାପକର୍ମର ବଢ଼ିଗଲା ହାର

ଜନଚେତନା ନିହାତି ଦରକାର

ଧରିବାକୁ ହେବ ପରିବର୍ତ୍ତନର ମଙ୍ଗ

ତେବେ ବଦଳିବ ସମାଜର ଢଙ୍ଗ ।

 

       ସମାଜ ଦୌଡ଼ି ଗଲାଣି ଛିଡ଼ି

       ଛାଡୁଛେ କେବଳ ବୋଦା ରଡ଼ି

       ସମୟର ଧାରାକୁ ଦିଅ ମୋଡ଼ି

       ଆଗକୁ ଆସ ଏବେ ଅଣ୍ଟା ଭିଡ଼ି ।

 

ଚେତନାଶକ୍ତିକୁ କର ଜାଗ୍ରତ

ବୀରପୁତ୍ର ଆମେ କଳିଙ୍ଗ ଭାରତ

ଚଢ଼ିବାକୁ ହେବ ଆମକୁ ରଥ

ଏ ବିନୁ ନାହିଁ ଆଉ ପଥ  ।

 

ଅପର୍ଣ୍ଣା ନଗର, ଚାଉଳିଆଗଞ୍ଜ, କଟକ-୭୫୩୦୦୪

ଫୋନ୍ : ୯୪୩୭୦୨୦୬୧୮

*****


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract