Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

5.0  

BISWESWAR MAJHI

Inspirational

ଆଦିମାନବ- ରୋବର୍ଟ ସଙ୍ଘର୍ଷ

ଆଦିମାନବ- ରୋବର୍ଟ ସଙ୍ଘର୍ଷ

1 min
206


ରୋବର୍ଟ ଟିଏ ଓହ୍ଲାଇଲା ଆଦିମାନବ ଇଲାକାରେ

ସଭ୍ୟତା ଅପହଂଚ ଯହିଁ ଆତ୍ମରକ୍ଷା ମୂଳ ସେଠାରେ ।

ଅଦ୍ଭୁତ ପ୍ରାଣୀଟିଏ ଦେଖି ଆଚମ୍ବିତ ହୋଇଲେ

ନିଆଁ ହୁଳା ଠେଙ୍ଗାବାଡି ଧରି ସେ ଗୋଡାଇଲେ ।

ଅପରିଚିତ ପ୍ରାଣୀ ସେମାନଙ୍କ ଭୋଜ୍ୟ ହିଁ ପାଲଟେ

ରୋବର୍ଟ ର ପରାକ୍ରମ ଆଗେ ଠେଙ୍ଗାବାଡି କି କାଟେ !

ସଙ୍ଘର୍ଷ ଅମିମାଂଶିତ ହୋଇବାରୁ ଭାବିଲେ

ବଢିଲା ବନ୍ଧୁତା ରୋବର୍ଟ କୁ ଅନୁଧ୍ୟାନ କଲେ ।

ରୋବର୍ଟ ଯନ୍ତ୍ର ମାନବ ଜ୍ଞାନର ଗନ୍ତାଘର

ଧୀରେ ଧୀରେ ଶିଖାଇଲା ଆଚାର ବ୍ୟବହାର ।

କଥା କହିବା ଶିଖିଲେ ଠାର ଚିତ୍କାର ଛାଡି

ସହଜ ଜୀବନଧାରା ହୋଇଗଲା ସଜାଡି ।

ଗଛରୁ ଫଳ ତୋଳିବା ଫସଲ ଉପୁଜାଇବା

ପଶୁପାଳନ ମତ୍ସ୍ଯଚାଷ ପୋଷାକ ପିନ୍ଧିବା ।

ଗଣିତ ଗହନ କଥା ସଂଖ୍ୟା ପରିଚୟ

ଭୂଗୋଳ ସାହିତ୍ୟ ପୁଣି ରାଷ୍ଟ୍ରନୀତି ନିଚୟ ।

ମାନବ ପକ୍ଷରେ ତାହା ହୁଅନ୍ତା କି ସମ୍ଭବ

ଭୁରି ଭୋଜନ କରନ୍ତେ ନରଭକ୍ଷି କି ଲାଭ !

ଧୀରେ ଧୀରେ ପ୍ରବେଶିଲେ ସରକାର ସେଠାରେ

ସ୍କୁଲ୍ କଲେଜ ଅଫିସ୍ ଖୋଲାହେଲା ଅଚୀରେ ।

ମାନବ ହାତ ତିଆରି ମାନବଠୁ ଆଗରେ

ଯନ୍ତ୍ରମାନବ ରୋବର୍ଟ ତୁଳନା ତା ନାହଁ ରେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational