Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Classics

3  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Classics

ସଂସାର ସନ୍ନ୍ୟାସୀ

ସଂସାର ସନ୍ନ୍ୟାସୀ

1 min
6.8K



ତୃପ୍ତି ପଣ୍ଡା


ଭାବନାରେ ହଜିବାକୁ ଭଲଲାଗେ ନାହିଁ

ସପନରେ ଭିଜିବାକୁ ଭଲଲାଗେ ନାହିଁ

ଜୀବନ ନୁହଁଇ ଏଠି ଫୁଲର ମହଲ

ବାସ୍ତବ ଦୁନିଆଁରେ ବର୍ତ୍ତମାନରେ ଜୀଇଁ ଚାଲ ।

ଅତୀତ ଫେରିଗଲା ମୁହଁକୁ ଶୁଖାଇ

ଭବିଷ୍ୟତ ମୁରୁକି ହସେ ଦାନ୍ତକୁ ଦେଖାଇ

ସାଙ୍ଗସାଥୀ ବାପ ଭାଇ ମା’ ଓ ଭଉଣୀ

ପୁଅ ଝିଅ ନ ଯିବେରେ ଏକା ଏକା ମୁହିଁ

ଜନମିଛି ମାଟି ରେ ବିଲୀନ ମାଟିରେ

ମୁଠାଏ ପାଉଁଶ ରଖି ମାଠିଆ ଭିତରେ

ସ୍ମୃତି ମୋର ସେଇତକ ସମ୍ପତ୍ତି ହୋଇବ

ମିଛ ମିଛ ଦୁନିଆଁରୁ ବିଦାୟ ମିଳିବ ।

ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ ମାନବ ଜନ୍ମ ଯଦି ମିଳିଛି ଆମକୁ

ସଂସାରର ବନ୍ଧନରେ ଛନ୍ଦି ହୋଇବାକୁ

କର୍ମ ପୁଣି କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ତ ନିଶ୍ଚିନ୍ତ କରିବା

ଏ ଜନ୍ମର ସାର୍ଥକତା ନିଶ୍ଚିନ୍ତ ରଖିବା

ସଂସାରରେ ରହି ପୁଣି ହୋଇବା ସନ୍ନ୍ୟାସୀ

ଦିବାନିଶି ହୃଦୟରେ ହରିନାମ ଜପି

ହାତ ଗୋଡ଼ ଚାଲୁଥାଉ ମୁଖ ଜପୁ ନାମ

ତାହେଲେ ସାର୍ଥକ ହେବ ଏ ମାନବ ଜନ୍ମ ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics